Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم ایران با شکست عنوان دار جهان از بلژیک راهی دیدار نهایی تکواندو قهرمانی جهان در انگلیس شد و مدال نقره خود را قطعی کرد، مهران برخورداری و کیمیا همتی دو نماینده دیگر ایران در روز چهارم پیش از این حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های چهارمین روز از تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر جواد آچاب قهرمان جهان ۲۰۱۵ و اروپا ۲۰۱۶ از بلژیک رفت و در پایان با نمایشی زیبا با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد تا نخستین فینالیست تیم مردان ایران در این رقابت‌ها نام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی پیش از این در دور نخست برابر کریستوفر صباغ از لبنان در پایان ۲ راند مبارزه با نتیجه ۲۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی یک شانزدهم نهایی شد. وی در ادامه نیز مقابل حمد مبارک از عربستان در پایان ۲ راند مبارزه با نتیجه قاطع ۲۳ بر ۲ پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. وی سپس در پایان دو راند با نتیجه ۲۱ بر یک برابر ابراهیم زرمان از اندونزی به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. احمدی در یک چهارم نهایی نیز جواد آقایف آذربایجانی را ۲۲ بر ۱۴ برد و به نیمه نهایی رسید.

احمدی فردا شب (یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

مهران برخورداری در ۸۰- و کیمیا همتی در وزن ۶۷- کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز چهارم این رقابت‌ها بودند که پیش از این حذف شدند.


مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم در گام نخست برابراوریل آدریانو دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۳ از مکزیک با نتیجه ۲۲ بر ۱۳ به برتری رسید و راهی یک شانزدهم نهایی شد اما در دومین مبارزه مقابل نماینده آلمان ۲۹ بر ۱۶ باخت و حذف شد.

کیمیا همتی نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی زنان ایران نیز در اولین دیدار برابر «کاردید آکوستا» از کوبا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید. وی در دور بعد برابر «لارن ویلیامز» از انگلیس و دارنده عنوان قهرمانی اروپا ۲۰۱۸ با حساب ۳۱ بر ۱۵ پیروز شد اما در سومین مبارزه و در یک هشتم نهایی مقابل فریدا عزیزوف از آذربایجان ۲۱ بر ۸ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی مردان و زنان ایران تاکنون توسط آرمین هادی‌پور و مهلا مومن‌زاده به ترتیب صاحب مدال‌های برنز و نقره شده‌اند.

محمد پلنگ‌افکن، امیر محمد بخشی در بخش آقایان و ناهید کیانی، پریسا جوادی و اکرم خدابنده نیز در بخش بانوان دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها بودند که با شکست برابر رقبایشان از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی، هدایت تیم ملی مردان ایران را بر عهده دارند و در بخش زنان نیز مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو قهرمانی جهان سروش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال

تیم کانوی ۲ نفره مردان ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان ۱:۵۱.۷۱۶ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

مجللی و اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود الناز شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک
  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم