Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک مارکز مسابقه موتوجی‌چی فرانسه را از خط اول شروع خواهد کرد.

طرفداری - مارک مارکز، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات موتوجی‌پی، با شکستن رکورد والنتینو روسی، پول پوزیشن گرندپری لومان فرانسه را به دست آورد. مارکز اسپانیایی با ثبت بهترین زمان در جلسه تعیین خط امروز موفق شد به رکورد 55 پول پوزیشن والنتینو روسی ایتالیایی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وبسایت Motorsport، مارک مارکز از تیم رپسول هوندا در همان ابتدای مرحله دوم جلسه تعیین خط با لاستیک‌های خیس موفق شد در پیست بارانی لومان زمان 1:40.952 را ثبت کند. پس از آن و در دور بعد، مارکز در پیچ دست چپ پنجم عملکردی خوبی نداشت تا بلافاصله در پیچ دست راستِ لا شَپِل سر بخورد و موتور شماره 93 وارد سنگریزه‌ها بشود. مارکز بلافاصله موتور RC213V خود را از روی زمین بلند کرد و به کار خود ادامه داد. با وجود آنکه آسیب چندانی به موتور وارد نشده بود، مارکز نتوانست زمان خود را ارتقا دهد ولی همان تایم برای کسب پول پوزیشن مسابقه فرانسه کافی بود.

خط دوم و سوم استارت مسابقه فردا در اختیار مورتورهای دوکاتی خواهد بود. دنیلو پتروچی از تیم کارخانه دوکاتی و جک میلر از تیم پرامک، به ترتیب از رده‌های دوم و سوم، مارک مارکز را در ردیف اول خط شروع همراهی خواهند کرد. پتروچی 0.36 ثانیه و میلر 0.41 ثانیه با مارکز صدرنشین اختلاف داشتند. آندره‌آ دویزیوسو، دیگر موتورسوار تیم کارخانه دوکاتی در رده چهارم قرار گرفت و پس از او، والنتینو روسی از مانستر انرژی یاماها زمان پنجم را ثبت کرد. روسی در مرحله اول تعیین خط در حالی لاستیک‌های نرم را انتخاب کرده بود که تمام 11 رقیب دیگرش با لاستیک خیس وارد پیست لومان شده بودند. روسی در اولین دور خود در Q1 سه ثانیه از رقبا عقب بود و نزدیک بود که از راهیابی به Q2 باز بماند اما در دور سریع دوم خود، پس از آنکه لاستیک‌هایش به دمای مناسب رسیدند موفق شد با استفاده از مهارت خود به Q2 راه یابد.

از دیگر نکات جالب توجه تعیین خط موتو‌جی‌پی فرانسه می‌توان به قرار گرفتن خورخه لورنزو در رده هشتم و ماوریک وینیالس در رده یازدهم اشاره کرد. لازم به ذکر است مسابقه اصلی ساعت 16:30 روز یکشنبه آغاز خواهد شد. در ادامه جدول رده‌بندی تعیین خط موتوجی‌پی 2019 فرانسه را به صورت کامل مشاهده کنید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ایران در سال ۲۰۱۷ ماند؛ هیوندای آس ۲۰۲۴ را رو کرد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم