Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@08:37:46 GMT

شمال سوریه هدف حملات شدید ترکیه قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۵۰۷

شمال سوریه هدف حملات شدید ترکیه قرار گرفت

وزارت دفاع ترکیه روز شنبه در بیانیه‌ای گفت که نیرو‌های آن در منطقه عملیاتی «سپر فرات» به حمله «یگان‌های مدافع خلق» که آنکارا آن را گروه تروریستی می‌داند، پاسخ دادند.

در این بیانیه آمده است که این حمله ترکیه از شهر «تل رفعت» واقع در ریف حلب به شمال سوریه آغاز شد.

وزارت دفاع ترکیه تاکید کرد که «تروریست‌های» مستقر در تل‌رفعت به سمت نیرو‌های ترکیه‌ای موجود در منطقه عملیاتی «سپر فرات» تیراندازی کردند و جنگنده‌های ترکیه‌ای نیز مواضع عناصر مسلح کُرد (یگان‌های مدافع خلق) را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» سوریه در این ارتباط گزارش داد که در حمله نیرو‌های ترکیه به مناطق استقرار یگان‌های مدافع خلق در تل رفعت، یک غیرنظامی سوری کشته و شش نفر زخمی شدند.

این حمله ترکیه ساعاتی پس از کشته شدن پنج نفر از عناصر «ارتش آزاد سوریه» تحت حمایت آنکارا در حمله یگان‌های مدافع خلق در شهر اعزاز کشته شدند.

ترکیه که با همکاری «نیرو‌های ارتش سوریه» طی دو عملیات «سپر فرات» و «شاخه زیتون» بر اراضی شمال سوریه تسلط پیدا کرده است، پیشتر متعهد شده بود که به فعالیت نظامی خود برای نابودی تهدیدات «تروریستی» از جمله «آزادسازی» شهر تل رفعت ادامه خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سوریه ترکیه حمله به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل