Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@16:24:21 GMT

پاسخ دندان شکن عراق به بیانیه وزارت خارجه بحرین

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۰۶۸۵

پاسخ دندان شکن عراق به بیانیه وزارت خارجه بحرین

پس از اینکه وزارت خارجه بحرین از اتباع خود خواست که به عراق سفر نکنند و بحرینی‌هایی هم که در عراق هستند فورا از این کشور خارج شوند، پارلمان عراق واکنش دندان شکنی به آل خلیفه داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النهرین، کمیته دفاع و امنیت پارلمان عراق واکنش دندان شکنی به بیانیه وزارت خارجه بحرین که درباره سفر به عراق به سبب اوضاع نامساعد هشدار داده و خواستار خروج بحرینی‌ها از عراق شده بود، نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت: بحرین و برخی دیگر از کشور‌ها در هر موضوعی تابع آمریکا هستند و هدف از این درخواست‌ها خدشه دار کردن وجهه عراق است و اینکه وانمود کنند که اوضاع امنیتی و سیاسی آن بی ثبات است که این نادرست است و اوضاع امنیتی عراق باثبات است.

وی افزود: اوضاع امنیتی در عراق باثبات و بسیار عالی است و از برخی کشور‌های عربی بهتر است. نیرو‌های امنیتی بر اوضاع مسلط هستند و خطری خارجی‌ها را تهدید نمی‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عراق بحرین بیانیه دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات