Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر آمریکایی گفت که یک سریال مشهور را به دلیل نمایش خشونت و برهنگی زیاد در آن نمی‌بیند، اما همین سریال در سرویس‌های مجاز داخلی در فضای مجازی، در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد!

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جولیا رابرتس، بازیگر سینمای آمریکا در مصاحبه‌ای گفته که یک سریال هالیوودی را به خاطر حجم زیاد برهنگی و صحنه‌های غیراخلاقی و خشونت‌آمیز نمی‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اولین بار نیست که آمریکایی‌ها از این سریال انتقاد می‌کنند. پیش از این، رسانه‌های خارجی مطالب بسیاری علیه نمایش تصاویر مشمئزکننده بسیار زیاد در این سریال منتشر کرده و حتی گروه‌های حامی حقوق زنان در غرب نیز به ترویج خشونت علیه زنان توسط این سریال انتقاد کرده بودند.

اما شگفت‌انگیز اینکه همین سریال در ایران و توسط رسانه‌ها، به طور مکرر تبلیغ و معرفی می‌شود. به گونه‌ای که برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها از انتشار فصل جدید آن خبر می‌دادند و مردم را به دیدنش تهییج می‌کردند. فاجعه این است که سرویس‌های ارائه‌دهنده محصولات سینمایی و تلویزیونی نیز این سریال را در دسترس عموم ایرانیان گذاشته‌اند! شایعاتی درباره احتمال انتشار چنین سریالی در شبکه نمایش خانگی و با مجوز دولتی شنیده می‌شد که از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شد.

جای سؤال است، چطور سریالی که حتی در آمریکا نیز برای آن محدودیت سنی تعیین شده و به دلیل حجم زیاد خشونت و برهنگی، انتقاد خود هالیوودی‌ها را نیز برانگیخته، در ایران و توسط برخی از رسانه‌ها، برجسته و منتشر می‌شود؟

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جولیا رابرتس سینمای آمریکا خشونت نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)

همشهری آنلاین نوشت: اکبر عبدی بازیگر طنز سینمای ایران به تازگی مشغول بازی در یک سریال به کارگردانی منوچهر هادی است که در تصویری که یوسف تیموری در صفحه شخصی اش منتشر کرده، عبدی به همراه نوه اش سام در پشت صحنه این سریال می بینید.

اکبر عبدی ، نوه‌اش سام و یوسف تیموری

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره اکبر عبدی از برخورد پدرش با جایزه سیمرغ (فیلم) خاطره جالب اکبر عبدی از سیمرغ جشنواره فیلم فجر (فیلم) مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»

دیگر خبرها

  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • عملیات اخلاقی، عادلانه و عاقلانه
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است