Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در یکی از بازی های هفته سی و هفتم سری آ، آ اس رم میهمان ساسولو بود:

مشخصات بازی شنبه؛ 28 اردیبهشت ماه 1398 - 18 می 2019 ساعت 23:00 به وقت ایران هفته سی و هفتم سری آ ایتالیا داور: فابیو مارسکا ورزشگاه: ماپی گلزنان: ترکیب ابتدایی دو تیم

​​​​​​​

شرح گل ها

 

خلاصه بازی 

به زودی ... 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از پیروزی مهم تیمش مقابل ولورهمپتون به مانند پپ گواردیوزلا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر موفق شدند میزبان خود ولورهمپتون را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند، پس از این دیدار گفت: بازیکنان و کادرفنی فوق‌العاده بودند و من از کار با آنها لذت می‌برم. ما متوجه شدیم که اگر می‌خواهیم در رقابت‌های بزرگ باشیم، برای لیگ قهرمانان اروپا و برای لیگ برتر بجنگیم، نیاز به ارائه بازی در این سطح و انجام کار خاصی داریم. به اعتقاد من، بازیکنان ما در این دیدار عالی کار کردند.

وی افزود: مقاومت و شخصیتی که تیم پس از یک هفته فوق‌العاده احساسی (اشاره به حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ) از خود نشان داد، این فرصت را به ما داد تا برگردیم و در فاصله پنج هفته پایانی  لیگ برتر، صدرنشین باشیم. بازی در ورزشگاه مولینکس واقعاً دشوار است و خیلی از تیم‌های بزرگتر در اینجا امتیاز از دست داده‌اند. به نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم و کاملاً با شایستگی به پیروزی رسیدیم و این کار را با بسته نگه داشتن دروازه‌مان هم انجام دادیم.

ورود فناوری آفسایدگیری نیمه‌خودکار به لیگ برتر انگلیس

سرمربی آرسنال همچنین به مانند پپ گواردیولا به انتقاد از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس پرداخت که دو تیم منچسترسیتی و آرسنال را مجبور کردند پس از بازی‌های چهارشنبه شب‌شان در لیگ قهرمانان اروپا به ترتیب در جام حذفی انگلیس و لیگ برتر به مصاف رقبای‌شان بروند، اظهار داشت: بحث ما، پپ گواردیولا و یا من نیست، بلکه بحث سلامت بازیکنان است. وقتی تیمی در رقابت‌های اروپایی بازی می‌کند، هر تیم باید به یک شکل رقابت کند. شما نمی‌توانید تیمی داشته باشید که هفت روز یا سه روز قبل بازی نکرده باشد و زمان ریکاوری بیشتری داشته و شما باید در لیگ برتر و جام حذفی با این تیم بازی کنید. این درست نیست!

آرتتا تصریح کرد: اگر از هر زاویه‌ای به این قضیه نگاه کنید، درست نیست. اگر می‌خواهید محافظت کنید، بیایید در مورد بازیکنان و بازیگران اصلی این داستان صحبت کنیم. بیایید از بازیکنان محافظت کنیم و هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا حداکثر زمان را به آنها بدهیم تا به آنها کمک کنیم ریکاوری کنند و عملکرد واقعی‌شان را هر هفته ارائه دهند.

 آرسنال با این برد 74 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی 73 امتیازی و لیورپول 71 امتیازی، به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • دغدغه جدید نکونام چه چیزی است؟