Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - دانلود بازی کامل بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت، خلاصه بازی را از اینجا تماشا کنید.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوآلمانبوندس لیگابایرن مونیخدسته‌بندی ویدیو: بازی کامل Full matchویدیوآلمانبایرن مونیخبرچسب‌ها: آینتراخت فرانکفورتآینتراخت فرانکفورت-بایرن مونیخbayern munchenفول مچ بازی بایرن مونیخدانلود بازی های کامل بایرن مونیخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند

سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن تصمیم گرفته که یک فصل دیگر در این تیم بوندس‌لیگایی بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژابی آلونسو که از زمان قبول هدایت بایرلورکوزن در این تیم فوق‌العاده کار کرده و عملکرد خوبش باعث شده باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ، لیورپول و رئال مادرید نسبت به استخدام او علاقه‌مند شوند، تصمیم گرفته یک فصل دیگر در این تیم بوندس‌لیگایی به کارش ادامه دهد.

نشریه «تایمز» انگلیس در این باره نوشته که انتظار می‌رود ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن به کارش ادامه دهد. این مربی اسپانیایی هنوز هیچ صحبت رسمی در این خصوص با باشگاه نکرده، اما برنامه‌‌اش مشخص است و به زودی تصمیم خود را اعلام خواهد کرد.

طبق این گزارش؛ بند فسخی در قرارداد آلونسو است که در تابستان 2025 قابلیت فعال شدن دارد. پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» گزارش داده بود که بند فسخ این مربی 42 ساله در قراردادش با بایرلورکوزن، 15 میلیون یورو است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم خبر داد؛ باشگاه لیورپول دیگر منتظر ژابی آلونسو نخواهد بود و حالا مدیران این باشگاه لیگ برتری، روبن آموریم سرمربی 39 ساله و پرتغالی تیم اسپورتینگ لیسبون را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای جانشینی یورگن کلوپ در پایان فصل جاری مورد بررسی قرار خواهند داد.

طبق ادعای رومانو؛ بایرن مونیخ اما می‌خواهد تا لحظه اعلام تصمیم ژابی آلونسو صبر کند، هرچند آنها هم انتظار دارند که هافبک سابق‌شان تا پایان ماه ژوئن 2025 در لورکوزن بماند.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ و عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه به شبکه تلویزیونی «داس ارسته» آلمان، گفت: حس می‌کنم که استخدام ژابی آلونسو - برای بایرن مونیخ - بسیار سخت خواهد بود، نه اینکه بگویم احتمالاً غیرممکن است. مطمئناً می‌توانم تصور کنم که او در بایرلورکوزن می‌ماند تا به کارش ادامه دهد.

شاگردان ژابی آلونسو که در 38 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌ و از این حیث رکورد جدیدی را در فوتبال آلمان به نام خود ثبت کرده‌اند، در حال حاضر با 70 امتیاز و 10 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخِ رده دومی، صدرنشین بوندس‌لیگا هستند.

آلونسو که قرارداد فعلی‌اش با بایرلورکوزن تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، تاکنون در 75 بازی روی نیمکت این تیم آلمانی بوده و آمار 50 برد، 15 تساوی و 10 شکست را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکس ابرل: هنوز به قهرمانی لیگ امیدوارم؛ آینده کیمیش به سرمربی بعدی بستگی دارد
  • لام:کین تمام‌کننده فوق‌العاده‌ای است/بایرن قوی‌تر بازمی‌گردد
  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • شرط‌بندی ساندرو تونالی در نتایج نیوکاسل؛ حمایت کامل باشگاه انگلیسی
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر