Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@21:26:14 GMT

انهدام باند سرقت‌های مسلحانه در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۴۷۲

انهدام باند سرقت‌های مسلحانه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه تلفن های همراه توسط سرنشینان جوان یک دستگاه پژو 405 در سطح شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مال باخته ها و بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند اعضای این باند حرفه ای سرقت های مسلحانه را شناسایی و تحقیقات خود را با هماهنگی کلانتری های سطح شهر زاهدان برای دستگیری آنها آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ساعت 19 شب گذشته یکی از تیم های کلانتری 15 زاهدان هنگام گشت زنی در محدوده بلوار کشاورز به یک دستگاه پژو 405 با 5 سرنشین مظنون و بلافاصله خودرو را قبل از فرار از محل متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح وینچستر کشف کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که این افراد همگی دارای سابقه سرقت بوده و مشخصات آنها با سرقت های گزارش شده مطابقت دارد که بلافاصله طرح مواجهه حضوری مال باختگان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در مواجهه با مال باختگان و ادله پلیسی به 20 فقره سرقت به عنف تلفن همراه ، 2 فقره سرقت به عنف منزل و یک فقره سرقت یک پژو پارس در سطح شهر زاهدان اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پژو تلفن های همراه دادسرا سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان