Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛بیست و چهارم مرداد ماه سال ۹۶ مرد جوان به نام امیر که راننده تاکسی بود در حالی که سر و صورتش باند پیچ بود به پلیس آگاهی رفت و گفت : راننده تاکسی هستم ایستگاه کوهک در حوالی رسالت هستم. آخر شب بود و مشغول مسافرکشی بودم که یکباره مرد جوانی به نام پیمان که او را از قبل می شناسم به همراه یکی از دوستانش ساسان و پدر و عمویش سراغم آمدند و مرا تا سر حد مرگ کتک زدند و ماشینم را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: آنها یک بار به من حمله کردند . چون می دانستم پیمان سابقه‌دار است سریع به سمت ماشین رفتم ولی او مانع شد. شیشه ماشین پایین بود و سوییچ روی آن قرار داشت . آنها می خواستند ماشینم را بدزدند که مقاومت کردم و با چاقو و چوب به من حمله کردند. پیمان ضربات زیادی با چاقو به سر و گردنم زد . عموی او هم با چوب مرا زد که بیهوش شدم و داخل جوی آب افتادم. دو نفر از آنها با موتور فرار کردند و دو نفر ماشینم را سرقت کردند.  ساعتی بعد در بیمارستان به هوش آمدم و حالا بعد از بهبودی نسبی آمده ام تا از آنها شکایت کنم .   به دنبال اظهارات راننده تاکسی پیمان و پدر و عمویش بازداشت شدند اما ردی از ساسان به دست نیامد . وی به مکان نامعلومی گریخته بود. در بررسی های پلیسی مشخص شد عموی ثروتمند پیمان که صاحب فرزند نبود اموالش را به راننده تاکسی داده بود تا برایش زمین بخرد اما او به وعده اش عمل نکرده بود و همین موضوع موجب انتقام گیری شده بود.   در حالی که متهمان زخمی کردن راننده تاکسی با انگیزه سرقت را انکار کرده بودند پرونده شان برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در ابتدای این جلسه که به ریاست قاضی رحمانی و با حضور یک مستشار برگزار شد ابتدا امیر به تشریح ماجرا پرداخت.   وی گفت : پیمان و پدر و عمویش و دوستش به من حمله کردند و با چاقو به سر و گردن من زدند. ممکن بود در این ماجرا کشته شوم. آنها مرا به داخل جوی آب انداختند و رفتند. من از آن ها شکایت دارم. حالا سه شاهد را به دادگاه آورده‌ام که شهادت دهند پیمان و دوستش و عمو و پدرش مرا کتک زدند.سپس پیمان که چند سابقه کیفری پرونده اش دارد به دفاع پرداخت و منکر اتهاماتش شد .   وی که بسیار عصبانی بود و به شاکی پرخاشگری می کرد در تشریح ماجرا گفت: من قبلا سه بار ازدواج کردم اما هر بار ناموفق بودم .این بار می خواستم ازدواج موفقی داشته باشم به همین خاطر وقتی با زن جوان آشنا شدم ابتدا او را صیغه کردم . ما برای آشنایی بیشتر از تاریخ ۲۲ مرداد ماه سال ۹۶ تا ۳۱ مرداد ماه همراه زن صیغه ای ام به شمال رفته بودیم . من نمی‌دانم چرا امیر من را به عنوان متهم معرفی کرده است . از اختلاف قبلی او با پدر و عمویم بی اطلاع هستم و نمی‌دانم چه کسی او را زده و ماشینش را سرقت کرده است.   وی ادامه داد :عمو و پدرم از سالها قبل با من اختلاف دارند. آنها به خاطر کینه ای که از من به دل داشتند به محض اینکه دستگیر شدند همه جرم ها را گردن من انداختند . عمویم وقتی با وثیقه آزاد شد فرار کرد و حالا هیچ کسی از مخفیگاه او اطلاعی ندارد. پدرم هم چون به تریاک معتاد است در اداره آگاهی جرمش را گردن من انداخت چون می ترسید نتواند بدون مواد مخدر چند روز را در اداره آگاهی دوام بیاورد.   سپس وکیل مدافع پدر پیمان به پرداخت و گفت : موکلم نتوانسته در دادگاه حاضر شود اما من از طرف او می‌گویم جرمی مرتکب نشده و پسرش مجرم است.   سپس قضات دادگاه از شاهدانی که وی به دادگاه معرفی کرده بود خواستند تا آنچه را دیده اند برای آنهاتشریح کنند.آنها نحوه درگیری متهمان با شاکی را تشریح کردند.   همسر صیغه متهم نیز آخرین نفری بود که به عنوان مطلع در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : من و پیمان از مدت‌ها قبل با هم آشنا شدیم . صیغه نامه نداریم و صیغه را شفاهی خوانده بودیم. آن زمان که شاکی ادعا می‌کند پیمان دست به سرقت زده ما در شمال کشور در سفر بودیم.   در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.  
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر تاکسی جرم سرقت مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات

کمیته انضباطی به باشگاه استقلال، محمدحسین مرادمند و سید حسین حسینی 48 ساعت زمان داد تا دفاعیات خودشان را ارسال کنند.

طرفداری | کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به باشگاه و دو بازیکن استقلال از آن‌ها خواست تا دفاعیه خود را به این کمیته ارسال کنند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند "بازیکنان" و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • مایلی‌کهن: زمانی که سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ سر من را شکاندند
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»
  • مهلت 48 ساعته کمیته انضباطی به مرادمند و حسینی برای ارسال دفاعیات
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • عاملان زورگیری و سرقت در اتوبان صدر دستگیر شدند
  • زورگیران اتوبان صدر تهران دستگیر شدند