Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، رضا خواجه‌ای، رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیلزده لرستان گفت: تا کنون ۳۴ هزار واحد در این استان ارزیابی خسارت شده و کارثبت سامانه ۲۹ هزار پرونده دیگر نیز به انجام رسیده است.

 خواجه‌ای  در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ۱۴ هزارو ۹۰۰ پرونده مربوط به واحد‌های آسیب دیده از سیل اخیرافزود: مالکانی که واحد‌های آن‌ها بر اثر سیل آسیب دیده اند نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده به ستاد‌های بازسازی معین دراستان لرستان مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: چهار هزار و چهارصد پرونده مربوط به خسارت دیدگان از سیل اخیربه بانک‌های عامل معرفی شده که ۶۵۰ پرونده آن‌ها در مرحله عقد قرارداد با بانک‌های عامل استان است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیلزده لرستان بیان کرد: تا کنون کار آوار برداری ۷۰۰ واحد مسکونی به انجام رسیده، همچنین عملیات پی کنی ۳۰۰ واحد مسکونی اجرایی شده است.

خواجه‌ای با تاکید برنقش محوری مردم در پیشبرد روند بازسازی واحد‌های سیل زده لرستان اضافه کرد: موفقیت ما دربازسازی در گرو همکاری نزدیک با مردم بوده و طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه واحد‌های تخریبی را در بازه زمانی یکساله تحویل مردم خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

۳۴ هزار واحد در مناطق سیلزده لرستان ارزیابی خسارت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواجه ای مسکن سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد


حسن مصفا  گفت: این یک محموله به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان بارگیری و به این استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه این محموله از تهران با ۲ دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شده است، افزود: این بسته ها شامل ماکارونی، برنج، تن ماهی، حبوبات، روغن، چای، قند، رب گوجه، بسته بیسکویت و صابون به همراه پتو بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از نگاه ارزشمند خیران به هموطنان سیل زده این استان تقدیر کرد.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش میزان بارش از ۱۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی جنوب استان از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان۱۴۳، بانست۱۷۵، بریس۱۱۷ میلی متر بارندگی گزارش شد.

وی ادامه داد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود.

حیدری به مردم سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کنند همچنین دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان