Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی استان زنجان با اشاره به توقیف مواد خام غیر بهداشتی در زنجان گفت: 4 هزار و 360 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی در استان زنجان کشف و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره کنترل نظارت بهداشتی بر تولید٬ توزیع٬ نگهداری و فرآینده عرضه مواد خام دامی در سطح استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته از این مراکز 2 هزار و 216 مورد بازرسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همچنین از خودروهای توزیع کننده مواد خام دامی نیز انجام می‌شود تصریح کرد: در این راستا 587 خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی زنجان با بیان اینکه از مواد خام عرضه شده نیز در برخی موارد نمونه برداری ا مواد خام عرضه شده در برخی از مراکز جهت صحت سالم بودن مواد عرضه انجام می‌شود بیان کرد: 48 مورد نمونه برداری در این حوزه انجام شده و مورد آزمایش قرار گرفت.

اشرفی در مورد ارائه گزارش و انتقال برخی از متخلفان به مراجع قضایی افزود: در یک ماه گذشته در سطح استان 17 مورد به  مراجع قضایی معرفی شد.

وی از ضبط 4 هزار و 360 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی در سطح استان زنجان افزود: همه این میزان مواد کشف شده معدوم شدند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی زنجان در مورد افزایش نظارتها در ماه مبارک رمضان از مراکز تولید٬ توزیع٬ نگهداری و فرآینده عرضه مواد خام دامی در سطح استان زنجان عنوان کرد: در این راستا 9 اکیپ ثابت و 9 اکیپ سیار با 27 نفر بازرس در سطح استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه به فعال شدن اکیپ‌های سیار در ماه رمضان خاطر نشان کرد: کارهای نظارتی در این ماه از ساعت 8 تا 20 انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: از یک واحد تزریقاتی، چندین قلم داروی غیر مجاز کشف و نسبت به پلمب آن اقدام شد.

افشاری افزود: این واحد تزریقاتی در قالب مطب، پروانه فعالیت پزشک را بر روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو می‌کرد.

وی اضافه کرد:طبق گزارش‌های دریافتی از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، این واحد مورد بازرسی قرار گرفت.

این مسوول ادامه داد: طبق این بازرسی، فعالیت‌های غیرقانونی این واحد و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

افشاری به شهروندان هشدار داد: از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحد‌های دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران