Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:22:15 GMT

اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشار خون در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۵۶۶

اجرای طرح ملی بسیج کنترل فشار خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی عصر شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اظهار کرد: امروزه سلامت و امنیت از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار است و اگر وجود نداشته باشد توسعه پایدار شکل نخواهد گرفت.

وی افزود: بهترین راه برای جلوگیری از هزینه درمان، پیشگیری از بیماری است که تنها ۲۵ درصد از آن بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و ۷۵ درصد مابقی با تعامل بین بخشی دستگاه‌های اجرایی استان و سیستم بهداشت و درمان محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی با اشاره به اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون در این استان، تصریح کرد: براساس اولویت بندی و سطح بندی این طرح از طریق بهورزها و مراکز خدمات جامع سلامت انجام خواهد شد که انتظار است متولیان امر غربالگری جامعه هدف، آگاهی بخشی و قسمت اجرایی را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی بیان کرد: فشار خون یک بیماری خاموش است که اگر پیشگیری نشود، منجر به بیماری‌های کلیوی و قلبی عروقی و سکته‌های مغزی می‌شود که برای بیمار، خانواده و دولت هزینه در پی خواهد داشت.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان به نقش رسانه‌ها و خبرگزاری در اطلاع رسانی در راستای اجرای این طرح ملی تاکید کرد.

کد خبر 4620257

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور