Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حضور روحانیون شبکه تبلیغ از سراسر کشور در مناطق سیل زده لرستان بیان داشت: از روز‌های آغازین وقوع سیل در استان اعزام گروه‌های جهادی طلاب با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور به مناطق آسیب دیده در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی با اشاره به تلاش و جدیت تبلیغات اسلامی لرستان در زمینه اعزام و حضور مبلغان و روحانیان در مناطق سیل زده و فعالیت در عرصه تبلیغ افزود: ۳۰۰ مبلغ خواهر و برادر در مناطق سیل زده استان لرستان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به حضور انقلابی نیرو‌های جهادی و طلاب در مناطق آسیب‌دیده از سیل گفت: در کنار فعالیت‌های امدادرسانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان در دستور کار روحانیان و مبلغان قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بیان کرد: یکی از رسالت‌های مبلغان اعزامی به مناطق سیل زده شناسایی نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های سیل زده و اطلاع رسانی به ادارات و نهاد‌های مسؤول جهت بهبود در روند خدمت رسانی است.

مهدوی از برپایی پایگاه فرهنگی تبلیغی در مساجد و اماکن مذهبی در مناطق سیل زده خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با هدف برگزاری برنامه‌های تبلیغی و تلاش در جهت جذب حداکثری جوانان و تحکیم بخشی پایه‌های اعتقادی نسل جوان است.

وی بر ضرورت حضور روحانیان و مبلغان در کنار خانواده‌های سیل زده تأکید و بیان کرد: این حضور برای ارتقای روحیه امید، خودباوری و تقویت روحیه خانواده‌های آسیب دیده ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت مبلغان اعزامی اشاره و عنوان کرد: در کنار کار امدادرسانی به مردم سیل زده مباحث فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و مشاوره‌ای نیز مورد توجه مبلغان قرار دارد.

انتهای پیام/ ر

فعالیت ۳۰۰ مبلغ برادر و خواهر در مناطق سیل زده لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدوی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان

هوشنگ نورمحمدی با اشاره به آغاز کوچ بهاره عشایر لرستان، اظهار کرد: کوچ‌بهاره عشایر استان تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد، ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با ۹۰۰ هزار راس دام از مناطق شمال استان‌های ایلام و خوزستان و جنوب لرستان به مناطق ییلاقی استان کوچ خواهند کرد.
 به گفته وی ۸۰۰ خانوار عشایر همدان به عنوان میان بند و مسیر کوچ به مدت یکماه از مراتع لرستان جهت تغذیه دام استفاده می‌کنند.
 مدیر کل امور عشایر لرستان با تاکید بر اینکه عشایر از کوچ سنتی خودداری و برای جابجایی دام‌ها از خودرو‌های حمل دام استفاده کنند، گفت: عشایر از خسارت به مزارع و باغات توسط دام‌ها جلوگیری و از حرکت دام‌ها در بستر جاده و عبور دام از داخل شهرهاخودداری کنند.
نورمحمدی خاطر نشان کرد: عشایر کوچ‌رو درمسیل روان آب‌ها و سیلاب و بستر رودخانه اتراق نکنند.
وی با بیان اینکه قبل از کوچ امور عشایر خدمات رسانی لازم به عشایر انجام شده است، گفت: آرد خانه پزی، نفت و گاز و علوفه دامی بین عشایر کوچ رو توزیع شده است.
مدیرکل امور عشایری لرستان با اشاره به اینکه از نیرو‌های نظامی و انتظامی، پلیس راه، بسیج ناحیه مقاومت عشایری تقاضا داریم که امنیت عشایر راه در حین کوچ تامین کنند وگشت خودروی سیار داشته باشند، تاکید کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی به خصوص شبکه دامپزشکی، منابع طبیعی، شبکه بهداشت، جهادکشاورزی و هلال احمر انتظار داریم بر اساس وظایف سازمانی به عشایرکوچ رو خدمات رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد