Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@23:38:55 GMT

برگزاری 3 محفل انس با قرآن ویژه «جشن رمضان» در دلفان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۵۸۰

برگزاری 3 محفل انس با قرآن ویژه «جشن رمضان» در دلفان

علی‌جعفر فرهادی، کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری سه محفل جامع انس با قرآن‌کریم ویژه «جشن رمضان» در این شهرستان خبرداد و گفت: باتوجه به تفاهم‌نامه بسته شده بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، جلسه هماهنگی در سطح شهرستان با حضور کارشناسان قرآنی دستگاه‌های فوق‌الذکر برگزار و وظایف جهت برگزاری سه محفل جامع انس با قرآن کریم، در قالب جشن رمضان، در شهرستان دلفان، تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این‌که تصمیم برآن شده که محافل انس با قرآن‌کریم در شهرستان دلفان بعد از اذان مغرب و عشاء برگزار شود، عنوان کرد: یکی‌از این محافل روز 29 اردیبهشت‌ماه در بخش برخوردار، دیگری روز دوم خردادماه در مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) و دیگری روز سیزدهم خردادماه در مسجد حضرت موسی‌بن‌جعفر(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.
کارشناس قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان با بیان این‌که برای برگزاری این محافلاز ظرفیت‌های درونی شهرستان مانند قاریان و سخنرانان برجسته شهرستانی استفاده خواهد شد، تصریح کرد: جهت برگزاری این محافل از سخنرانان مطرح شهرستان و استان حجت‌الاسلام والمسلمین جمیاری، امام جمعه دلفان و حجج‌الاسلام رفیعی و هاشمی‌نژاد بهره گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی محفل انس با قرآن دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند