Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان کرمانشاه با بيان اينکه بيشتر تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري به سمت دام و عشاير است از بانک ها خواست اين تسهيلات را به ساير بخش هاي تخصصي تر نيز پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا؛ حسن عزيزي عصر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان به رياست استاندار در سرسراي تدبير استانداري، افزود: بانک ها بيشتر به طرح هاي حوزه دام و عشاير تسهيلات پرداخت مي کنند و حوزه هاي تخصصي تر مغفول مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به آمار عملکرد تسهيلات اشتغال روستايي عشايري استان تا روز 28 ارديبهشت اشاره کرد و گفت: از 386 ميليارد تومان اعتبار مصوب شده، 281 ميليارد تومان تخصيص داده شده است.
او تعداد طرح هاي پذيرش شده را تاکنون چهار هزار و 501 طرح به مبلغ 107 ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: 12 هزار و 568 اشتغال براي اين تعداد طرح پيش بيني شده است.
وي همچنين طرح هاي انعقاد قرارداد شده را نيز تاکنون سه هزار و 152 مورد به مبلغ 299 ميليارد تومان ذکر کرد.
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان کرمانشاه در ادامه به پرداخت 275 ميليارد تومان تسهيلات در قالب 2 هزار و 976 طرح اشاره کرد و گفت: درصد پرداختي نسبت به سهميه مصوب 71 درصد است.
عزيزي، اشتغال طرح هاي پرداخت شده را پنج هزار و 340 مورد اعلام کرد و اظهار داشت: تسهيلات عشايري روستايي توسط بانک هاي کشاورزي، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفريني اميد پرداخت مي شود.
نرخ بيکاري در استان 2 ميليون نفري کرمانشاه اکنون حدود 18.7 درصد است.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ گفت: دهیاران باید در سطح روستاهای خود منابع درآمدی ایجاد کرده و هزینه‌های روستا را تامین کنند.

مسلم غلامی در نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: روستاهای این شهرستان از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردارند و با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان روستا را به محلی برای تولید و ایجاد اشغال تبدیل کرد.

وی خطاب به دهیاران حاضر در این جلسه، گفت: لازم است دهیاران با شناسایی ظرفیت‌های روستاها از این پتانسیل برای توسعه و پیشرفت روستای خود  به نحو احسن استفاده کنند.

غلامی همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن برای مقاوم سازی مساکن روستایی سطح شهرستان، تاکید کرد: استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن برای مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر که دولت سیزدهم در این زمینه تسهیلات خوبی را با نرخ پنج درصد در نظر گرفته است ضرورت دارد.

وی یادآور شد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، توجه ویژه‌ای به مناطق روستایی دارد و دهیاران به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان موظفند در راستای تحقق سیاست‌های دولت، بهترین خدمات را به روستائیان ارائه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، غلامی با بیان اینکه انتخاب عناوین سال از سوی مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و موضوعات مهم سال مشخص می‌شود، تصریح کرد: امسال با نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نقطه عطفی برای مردم ایران و نظام اسلامی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید