Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال "برادرجان" گفت: شخصیت خاله و کریم بوستان هر دو در این سریال حرف حق می‌زنند پس طبیعتاً در ادامه این دو شخصیت تاثیر عمده‌ای در پایان بندی اثر خواهند داشت و با کمک هم مشکلات بین جوان‌های سریال را حل کرده و صلح برقرار می‌کنند.

آفرین عبیسی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضورش در سریال «برادر جان» پس از مدت‌ها کم کاری گفت: من برای انتخاب نقش و حضورم در آثار وسواس بسیار زیادی دارم و اگر در سریال «برادر جان» به ایفای نقش می‌پردازم و نقش خاصی دارم به واسطه همین وسواسم در انتخاب‌هایم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: من به هر کاری بله نمی‌گویم و فیلمنامه و اثر باید برایم بسیار جذاب باشد تا آن را قبول کنم. می‌توانم بگویم که اولین بازیگری بودم که برای سریال «برادر جان» انتخاب شدم. من در کنار علی نصیریان نفرات نخستی بودیم که برای بازی در این اثر وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه حضور در این مجموعه را قبول کردیم.


بازیگر سریال برادرجان درباره تجربه همکاری با «علی نصیریان» افزود: این نخستین باری است که بازی در کنار علی نصیریان را تجربه می‌کنم و به جرات می‌گویم تجربه‌ای لذتبخش و شیرین است. وی با وجود مشکلاتی که در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشته با قدرت فراوانی در این نقش ظاهر شده و تمام انرژی خود را برای باورپذیر کردن نقش انجام داده است.

وی درباره ایفای نقش در سکانس‌های پر دیالوگ و سخت سریال «برادر جان» تاکید کرد: بالاخره تجربه سالها بازیگری پشت من است، البته این را هم بگویم که در این سکانس‌ها دوستان کمک بسیار زیادی به من کردند که در صدر آنها نیز محمدرضا آهنج به عنوان کارگردان بیشترین کمک را به من کرد.

بازیگر فیلم "میهمان مامان" گروه تولید سریال «برادر جان» را گروهی منسجم و حرفه‌ای خواند و اضافه کرد: خوشبختانه تا آنجا که در میان مردم هستم این سریال با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است، بدون شک اولین دلیل این اتفاق کارگردانی محمدرضا آهنج و همکاری صمیمانه و حرفه‌ای کل گروه، بازیگران و تولید است که با تمام انرژی برای تولید اثری با کیفیت تلاش می‌کنند.
 
این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: گروه سریال «برادر جان» با تمام وجود همه زندگی خود را برای تولید اثری با کیفیت گذاشته‌اند و همگی پیر و جوان شبانه روز برای رساندن با کیفیت اثر روی آنتن از جان مایه می گذارند.

وی با اشاره به ادامه فیلمبرداری سریال «برادر جان» اظهار کرد: فیلمبرداری مجموعه «برادر جان» هنوز تمام نشده و سعید نعمت الله همچنان مشغول نگارش فیلمنامه است. در حال حاضر اثر به صورت دو گروهه و با دو کارگردان به کارش ادامه می‌دهد و قصه فیلمنامه هنوز به پایان نرسیده و حتی ما که گروه بازیگران هستیم پایان داستان را نمی‌دانیم.

این بازیگر پیشکسوت درباره نقش خود در سریال «برادر جان» افزود: داستان نقش «الفت» تازه شروع شده و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در این سریال دارد. بدون شک در ادامه سریال برادرجان شخصیت «خاله» باید تمامی این خانواده را کنار هم جمع کند تا اوقات تلخی‌ها کامل برطرف شود. این اتفاق با کمک شخصیت "کریم بوستان" رخ خواهد داد.

 

وی درباره پایان فیلمبرداری سریال «برادر جان» اضافه کرد: واقعیت امر اینکه این سریال باید تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد و به همین دلیل کلاً فیلمبرداری تا پایان این ماه عزیز ادامه خواهد داشت.

بازیگر فیلم «بید مجنون» درباره بازیگران این سریال ادامه داد: من به نوعی در کنار علی نصیریان بزرگترهای گروه بازیگری هستیم. خوشبختانه بازی در کنار همه بازیگران لذت‌بخش است و من با همه آنها کنار می‌آیم و واقعیت هیچکدامشان برایم فرقی ندارند یا بهتر بگویم همه آنها برای من عزیز هستند.

وی درباره داستان سریال «برادر جان» افزود: روایت برادرجان درباره راستگویی و حق و ناحق است و به نظرم پرداختن به چنین موضوعی بسیار لازم است، پیام اصلی این سریال همانی است که خداوند متعال بارها بر انسان تاکید کرده است. خداوند می فرمایند که راستگو باشیم و هیچگاه حق را ناحق نکنیم. ما این پیام را به مخاطب ارائه می کنیم حال اینکه این پیام بر دل چه افرادی تاثیرگذار است با ما نیست و همیشه همه چیز در دستان پروردگار است، به قول معروف ما آنچه شرط بلاغ است گفتیم.

این بازیگر پیشکسوت سینما دلیل استقبال گسترده از سریال «برادر جان» را اینگونه تشریح کرد: خوشبختانه ماه رمضان زمانی است که همه خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند، این سریال زمان افطار و دور سفره افطار دیده می‌شود و همین عاملی می شود که این اثر تاثیر بیشتری بین خانواده‌ها بگذارد.

وی درباره سختی بازیگری در سن و سال خود اضافه کرد: واقعیت برای من بازیگری سختی ندارد، تنها کاری که می کنم این است که آن کاری را انجام می‌دهم که احساس می‌کنم نقش با آن برای مخاطب تاثیرپذیرتر می‌شود. من آن کاری را انجام می‌دهم که بتواند احساس معطوف به آن نقش را در مخاطب به وجود بیاورد و به نوعی دل مخاطب را تکان دهد.

بازیگر سریال «تنهایی لیلا» درباره ادامه شخصیت «الفت» در سریال «برادر جان» تاکید کرد: شخصیت خاله یا همان الفت تا پایان سریال حضور دارد و اتفاقاً از یک جایی به بعد فوق العاده تاثیرگذار می شود. البته من شاید فیلمنامه را نخوانده باشم اما طبیعتاً وقتی در خانواده‌ای کوچکترها با هم دعوا می‌کنند، بزرگترهای فامیل میانه داری کرده و مشکلات را حل می‌کنند. فعلاً و طی قسمت‌های قبلی هنوز دعوا کامل بالا نگرفته و شخصیت خاله کنار است اما مطمئن باشید داستان متفاوتی برای سریال «برادر جان» و شخصیت خاله در راه است.

وی در همین رابطه افزود: شخصیت خاله و کریم بوستان هر دو در این سریال حرف حق می زنند پس طبیعتاً در ادامه این دو شخصیت تاثیر عمده‌ای در پایان بندی اثر خواهند داشت و با کمک هم مشکلات بین پسرها را از ببین می برند. جوانان در همه جا جوانی می کنند و در این سریال هم این گونه است و بزرگان داستان با بزرگی همه چیز را حل می کنند.

عبیسی درباره لوکشین ضبط سریال «برادر جان» تاکید کرد: در حال حاضر دو گروه مشغول فیلمبرداری هستند، یک گروه کاملاً در تهران مشغول ضبط است و گروه دوم در شهر انزلی به کارش ادامه می دهند.

وی درباره حضور پررنگ خود و دلیل موفقیتش در بازیگری تا این سن تاکید کرد: واقعیت امر دلیل اصلی این است که راست گفته‌ ام. خداوند گفته که راستگو باش و من هم به همین طریق همیشه با آدمها برخورد کرده‌ام و به همین دلیل فکر می‌کنم هنوز سرپا هستم و می‌توانم با قدرت به بازیگری ادامه دهم. از نظر من راه موفقیت در بازیگری صبر و راه راست رفتن است، نه تنها بازیگر بلکه همه باید از خدا بترسند و دیگر از هیچکس نترسند تا همیشه و در همه کار موفق باشند.


بازیگر سریال «برادر جان» درباره ضبط این سریال در زمان ماه رمضان و سختی ایفای نقش با زبان روزه اظهار کرد: واقعیت امر من به دلیل بیماری و دارویی که هر شش ساعت یکبار مصرف می‌کنم نمی‌توانم روزه بگیرم اما مطمئناً قضای آن را به نحو خود انجام می‌دهم اما در زمان ضبط سریال «برادر جان» همگی روزه می گیرند.

وی با اشاره به علاقه شدید خود به ماه مبارک رمضان اضافه کرد: من عاشق ماه مبارک رمضان هستم، من شخصاً ماه مبارک رمضان را خیلی دوست دارم و مخصوصاً عاشق سفره افطار هستم و این عشق را از همان زمان کودکی با خودم دارم از نظر من همه چیز در خانواده شکل می بندد و من از همان زمان کودکی سر سفره افطار نشسته ام.

عبیسی درباره تاثیرگذاری بازیگران پیشکسوت بر بازیگران جوان خاطرنشان کرد: من همیشه سعی می کنم هر آنچه می‌دانم را به نسل جوان منتقل کنم اما همیشه یادم می ماند که نمی‌توان چیزی را به زور به خورد نسل جوان داد بلکه باید از راهش وارد شد، من به عنوان یک بازیگر بزرگتر اگر ببینم احیاناً جوانی به خطا می‌رود سعی می کنم مادرانه وی را راهنمایی کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال برادر جان آفرین عبیسی برادر جان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی به نیمه‌های راه رسیده و با دنبال کردن سوژه جنجالی یک قاتل سریالی جایگاه ویژه‌ای میان مخاطبان شبکه نمایش خانگی پیدا کرده است به خلاصه‌ای از ویژگی‌های مثبت یا منفی که واکنش‌ها و بازتاب‌های فراوانی میان منتقدان و مخاطبان پر و پا قرص سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی داشته است، اشاره می‌کنیم:

یکی از نکاتی که همزمان با شروع این سریال میان نظر کاربران دیده شد؛ افتتاحیه سرد و معمولی سریال بود بسیاری از مخاطبان بر این باور بودند که با تماشای قسمت اول به سختی تصمیم گرفته‌اند تا انتها آن را دنبال کنند. داستان برایشان گنگ بود و به طور کلی انگار داستان برای آن‌ها جز یک پیمان معادی (آرمان بیانی) جدی، تلخ و عصبی و کلوزآپ‌هایی از سحر دولتشاهی چیز بیشتری نداشت. حتی برخی به سکانس‌های متروسواری و پیاده روی در خیابان و موسیقی گوش دادن معادی هم خرده گرفته بودند که چرا بخش زیادی از سریال باید صحنه‌هایی مشابه و از این دست را ببینیم. البته برخی منتقدان معتقدند افتتاحیه شورانگیز این روز‌ها تبدیل به یک شگرد تبلیغاتی و تکراری در سریال سازی شده و باید منتظر بود و دید این سریال در قسمت‌های بعدی دست پری برای جذب مخاطب دارد یا نه.

در ادامه و با پخش قسمت‌های بعدی کم کم تکلیف مخاطب با سبک و سیاق قصه پردازی در سریال مشخص شد و اینکه بیشتر از یک ماجراجویی جنایی قرار است لایه‌هایی از زندگی شخصی کاراکتر آرمان بیانی به عنوان یک منتقد، نویسنده و مدرس سینما که در تب و تب ساخت اولین فیلم زندگی‌اش است را ببینید. جدایی از همسر و زندگی جدید با پسر خردسالش، خانه نیمه تاریک و کتابخانه پر و پیمانش، موسیقی‌هایی که گوش می‌دهد و بخش مهم تر؛ کودکی گزنده و آزاردیده و رابطه‌های ناکام عاطفی اوست. اینکه بیانی در شمایل یک کارگردان روشنفکر کتاب خوان، فرهیخته و امروزی نگاه از بالا به پایینی که به همه اطرافیانش دارد با بازی درست پیمان معادی انگار برای مخاطب جا افتاده و باورپذیر شده است. ترند شدن سکانس‌هایی از سریال به خصوص سکانس مونولوگ پیمان معادی مقابل سحردولتشاهی در اتاق درمان، نشان دهنده مسیر درستی بود که سریال افعی تهران برای قصه گویی انتخاب کرده است.

هر چند همچنان یکی از نکات آزاردهنده که میان نظر منتقدان و مخاطبان به چشم می‌خورد نما‌های کلوزآپ (نمای نزدیک) از همه آدم‌ها و شخصیت‌های قصه افعی تهران است که در برخی قسمت‌ها به نظر می‌رسد کارکرد سینمایی و روایتی ندارد و بیشتر برای از دست ندادن مخاطب است.

نکنه دیگر، بلاتکلیفی مخاطبان با کاراکتر سحر دولتشاهی در نقش تراپیست پیمان معادی (آرمان بیانی) در این سریال است که اگرچه به لحاظ فیزیک، چهره و گریم، جذابیت تصویری دارد، اما کارکرد خود را روی صندلی یک تراپیست و روانکاو حرفه‌ای از دست داده است، اینکه آرمان بیانی مدام می‌خواهد با او وارد رابطه عاطفی شود، اما او گنگ و مبهم پاسخ می‌دهد نقد منفی مخاطبان را به دنبال داشته است. این نکته که چرا یک درمانگر گاهی به شدت به بیمار یا مراجعش نزدیک می‌شود گاهی همه جا برای او دیوار می‌کشد گاهی جواب نگاه‌های عشق خواهانه‌اش را می‌دهد گاهی نگاهش را می‌دزدد و بیشتر از حرفه درمانگرانه‌اش سعی می‌کند حواس مراجعش را پرت کند در میان نقد‌ها دیده می‌شود.

این نکته تا آنجا پیش رفت که سکانس وایرال شده اتاق درمان پیمان معادی و سحر دولتشاهی در کنار سکانس معروف اتاق درمان سریال مطرح خانواده سوپرانو (۱۹۹۹) The Sopranos مقایسه شد. باورپذیری تراپیست در این سریال خارجی حتی در نگاه کردن جدی و حرفه‌ای خانم تراپیست هم دیده می‌شود، اما در افعی تهران مخاطب نمی‌داند با یک مدل و ستاره سینما روبروست که به دنبال پرت کردن حواس مراجعش است یا گوش دادن به حرف‌های او به عنوان یک تراپیست.

این نقد با وجود انتشار تیزر قسمت هفتم که خبر از شروع یک رابطه عاشقانه میان این دو نفر می‌دهد هم همچنان در میان نظرات به قوت خود باقیست. برخی گفته‌اند که از ابتدا هم معلوم بود که تراپیست می‌خواهد با آرمان بیانی وارد رابطه شود پس دلیل رفتار‌ها و جواب‌های منفی و دوپهلوی او به پیمان معادی چه بود. در میان البته برخی منتقدان هم به این نکته اشاره و پیش‌بینی می‌کنند که احتمالا تراپیست هم کاراکتر متعادل و نرمالی ندارد و این نشانه‌ها به دلیل بروز اتفاقات دیگری در زندگی آرمان بیانیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟
  • «بوستان سعدی» با صدای ساعد باقری
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است