Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:50:11 GMT

40 میلیارد ریال به مجموعه ورزشی کارگران خورموج تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۱۸۹۱

40 میلیارد ریال به مجموعه ورزشی کارگران خورموج تخصیص یافت

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی استان بوشهر گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر خورموج مرکز این شهرستان تخصیص یافت.

یدالله مشتاقی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این اعتبار ازمحل اعتبارات سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر برای تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران خورموج تخصیص یافته که باعث تسریع درعملیات اجرایی این پروژه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهرستان دشتی در زمینی به مساحت پنج هکتار درفروردین سال 97 آغاز شد و در زمان حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مشتاقی ادامه داد: در فاز نخست این مجموعه، زمین چمن مصنوعی فوتبال و در فازهای بعدی نیز سالن های ورزشی و زمین های رو باز برای والیبال، فوتبال ساحلی و ورزش های رزمی ساخته می شود.
وی اظهارداشت: امیدواریم با تخصیص این اعتبار پروژه مطابق برنامه زمانبندی اجرا و آماده بهره برداری شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی بیان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی و ورزشی باعث بهینه سازی اوقات فراغت کارگران و توسعه، ترویج و کشف استعدادهای ورزشی آنان خواهد شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مجموعه ورزشي دشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر سه‌شنبه در نشست با معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور با تشریح اقدامات دولت در سطح روستاها اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت ایران قوی اقدامات ارزشمندی در همه بخش‌ها در سطح روستاها انجام شد که رضایت‌مندی خوبی بین مردم شاهد هستیم هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین اعضا شوراها و دهیاران در سطح شهرستان شاهد هستیم که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

فرماندار دشتی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی در سطح روستاها اجرای طرح‌های اشتغالزایی است که تاکنون توفیقات خوبی حاصل شد ولی هنوز باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تسهیلات لازم جهت اجرای طرح‌های اشتغال‌زا و درآمدزا به شهرستان تزریق شود.

بحرانی بیان کرد: با توجه به وسعت شهرستان نیاز است ماشین آلات لازم به دهیاران برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم اختصاص داده شود.

کد خبر 6086985

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان