Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۶۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده آمار دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سالجاری رشد ۸ درصدی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامزاده اضافه کرد: از ابتدای امسال نیز ۸ دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی، مقابله و مبارزه با واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در کشور است گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و هماهنگی بین دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/ف

رشد ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد

به گزارش قدس خراسان، سید حسن رحیمی زاده اظهار کرد: این میزان مواد افیونی در ۲۴ ساعت گذشته حین ورود به کشور در سالن مسافری از سوی پرسنل گمرک مرزی دوغارون کشف شد.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون ادامه داد: ۲ کیلو و ۵۰ گرم از این مواد مخدر شیشه و ۸۰۰ گرم آن هروئین فشرده است.

وی اظهار کرد: در این ارتباط ۲ تبعه افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

رحیمی زاده بیان کرد: سال گذشته در راستای مبارزه با ورود مواد مخدر از سمت افغانستان به ایران از طریق گذرگاه زمینی دوغارون، افزون بر ۶۰۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در این معبر زمینی کشف و ضبط شد.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون اضافه کرد: همچنین پارسال ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر در گمرک دوغارون کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی