Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات داخلی کشور تأمین می‌شود گفت: مجموع ۱۹ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی به این پروژه اختصاص یافت که تا کنون ۱۳ میلیون یورو از این اعتبار جذب و ۱۶ میلیارد تومان از منابع داخلی کشور برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه قطار حومه‌ای تهران- گرمسار یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین پروژه‌های اقتصادی این منطقه است که با بهره برداری از آن اقدامی مؤثر در راستای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال، سرریز جمعیت از پایتخت به گرمسار و توسعه منابع مختلف انجام می‌شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد ایستگاه تبادلی در جوانمرد قصاب و اتصال قطار حومه‌ای به مترو تهران یک مطالبه عمومی از سوی مردم است، گفت: این پروژه در دست اقدام است و تا پایان امسال بهره‌برداری خواهد شد.

کاتب افزود: در ایام نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان بودیم که نشان می‌دهد این منطقه ظرفیت گردشگری را دارد و راه اندازی قطار گردشگری در ایستگاه بنه کوه گرمسار و اجرای طرح توریست سلامت در این منطقه می‌تواند به جذب بیشتر گردشگر کمک کند.

انتهای پیام / گ

نشست خبری کاتب با اصحاب رسانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه

به گزارش همشهری آنلاین، نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان و بهره برداری از آنها تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت:

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که در دست پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است که این مجموعه ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

او افزود: درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادتی تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری ما این است که تعداد این مجموعه‌های ورزشی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند.

کد خبر 846082 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران ورزش زنان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳