Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سرگرد پاسدار اسحاق مؤذن نسب فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پارسیان گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان سی نفر از جهادگران پارسیانی در حال ساخت بارگاه شهدای گمنام روستای چهواز پارسیان هستند.

وی پیش بینی کرد ساخت بارگاه شهدای گمنام روستای چهواز تا پایان سال به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پارسیان با اشاره به فعالیت ۸ ساعته گروه جهادی شهید عباس بابایی برای ساخت بارگاه شهدای گمنام گفت: زنان جهادگر روستا نیز مسئولیت پخت و پز و پذیرایی از جهادگران را برعهده دارند.

سرگرد پاسدار اسحاق مؤذن نسب افزود: چهل و دو گروه جهادی در پارسیان به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی مشغول هستند.

آرامگاه نه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر پارسیان، بخش کوشکنار و روستای چهواز واقع شده است.

انتهای پیام/ف

 ساخت بارگاه شهدای گمنام در روستای چهواز پارسیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد گر شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر