Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-28@12:55:44 GMT

اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۴۲۸

اپلیکیشن رمزساز (اَرَس) در بانک دی راه اندازی شد

پول‌نیوز - بانک دی در راستای افزایش ضریب امنیت تراکنش ها و به حداقل رساندن تهدیدهای سایبری ، امکان استفاده از رمز دوم یکبار مصرف کارت را برای مشتریان فراهم کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، به منظور ارتقاء امنیت تراکنش های مالی آنلاین و جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران اینترنتی در هنگام اتصال مشتری به درگاه‌های پرداخت الکترونیک غیرحضوری، بانک دی با رونمایی از اپلیکیشن رمزساز «اَرَس» امکان بهره مندی از رمز دوم یکبار مصرف کارت را برای مشتریان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بر اساس این گزارش، اپلیکیشن رمزساز «اَرَس» که با تلاش کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی و به منظور صیانت از حریم خصوصی مشتریان عملیاتی شده است، یک برنامه قابل نصب بر روی تلفن های همراه هوشمند (اندروید و iOS) است و تمامی مشتریان حقیقی بانک می‌توانند پس از دانلود  این برنامه از سایت بانک و نصب آن بر روی تلفن همراه خود با مراجعه به شعب بانک دی نسبت به  فعال سازی آن اقدام کنند.

گفتنی است ، هر رمز تولید شده توسط اپلیکیشن رمزساز ، تنها یک بار و به مدت 60 ثانیه قابل استفاده است و  حتی در صورت سرقت یا افشای رمز مذکور پس از استفاده و یا منقضی شدن، امکان سوء استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است در آینده ، قابلیت تولید رمز اول یکبار مصرف کارت و امکان فعالسازی اپلیکیشن از طریق خودپرداز و اینترنت بانک نیز به برنامه رمز ساز « ارس» افزوده خواهد شد. 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی رمزساز رمز یکبار مصرف اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ­­روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) , محمد رضا موثقی افزود:­این سازمان از تابستان سال ۱۴۰۲ راهبری برنامه‌ها و اهداف پیش روی بخش معدن و صنایع معدنی را در قالب برنامه پایش‌های مستمر هفتگی، پیش برده است. طی این برنامه، نحوه اجرا و راه‌های برطرف سازی گلوگاه‌های توسعه این حوزه بررسی و ارایه شدند.

وی گفت: در زنجیره فولاد انجام نخستین قوس الکتریکی فولاد شادگان و شروع فعالیت تولید شمش فولاد در سفید دشت با تکنولوژی ایرانی رقم خورد.

همچنین تست قوس الکتریکی طرح‌های فولاد میانه و فولاد قائنات به ثبت رسید و این پروژه‌ها در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد. ­

موثقی نیا ادامه داد: در زنجیره فولاد طرح‌های فولادسازی نی ریز و آهن اسفنجی ۲ بافت نیز، در آستانه راه اندازی قرار دارند. باید یادآور شد این سازمان فاز نخست کارخانه تولید کنسانتره روی در مهدی آباد -به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه فراوری روی خاورمیانه به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن- را در دست راه اندازی دارد.

وی افزود: در حوزه فولاد، پیشتر کارخانه احیای مستقیم زمزم ۳؛ بزرگ‌ترین مگامدول تولید آهن اسفنجی در ایران با ظرفیت تولید ۱.۷ میلیون تن راه اندازی شده است. از سوی دیگر اسکله شماره سه منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با سرمایه ۲۵ میلیون یورویی افتتاح شد. "پارسیان"، بندر تخصصی معدن و صنایع معدنی برای ورود مواد خام و صدور کالای ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال