Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مژگان عباسی کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان قزوین گفت: نازنین محمدی‌فخر، سفیر سلامت هنرستان کوثر تاکستان در گروه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال حائز رتبه اول مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت شد.

عباسی افزود: مسابقه نقاشی با موضوع «مراقبت بهداشتی اولیّه برای پوشش همگانی سلامت» در سطح دانش‌آموزی در رده‌ی سنی ۱۸- ۸ سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته وی، بیش از ۷ هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بودند که از بین آثار، ۹۰۰ اثر به مرحله نهایی مسابقه در دفتر مدیترانه شرقی این سازمان در مصر ارسال شد.

کارشناس مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان گفت: دانش‌آموزان ایرانی در گروه‌های سنی ۱۸-۸ سال با ۱۳ اثر در میان برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی، بالاترین جایگاه در میان ۲۲ کشور منطقه مدیترانه شرقی را به دست آوردند.

عباسی اضافه کرد: در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال این مسابقه، نازنین محمدی‌فخر از تاکستان رتبه اول، منیره صفری از بشرویه خراسان جنوبی و سحر بلوری‌فر از رشت رتبه سوم و پریسا فتحی از تبریز رتبه پنجم را کسب کردند.

مراسم روز جهانی سلامت، هفتم آوریلِ (۱۸ فروردین) هر سال در سالروز تاسیس سازمان جهانی بهداشت در سال ۱۹۴۸ میلادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

درخشش دانش آموز تاکستانی در مسابقه نقاشی سال ۲۰۱۹ سازمان جهانی بهداشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی»، «با این راهکارهای ساده‌ از چین و چروک دور لب جلوگیری کنید»، «به خاطر دوست دارم گفتن شوهر به همسرش، باید به ۱۰ جا جواب میدادم»، «داستانی که از حال عاشقان میگوید؛ آه صاحب درد را باشد اثر»، «اژدها رو بین این همه خونه پیدا کن؛ تنها ۱۰ درصد افراد موفق میشن»، «شربت زعفران و بیدمشک یک نوشیدنی عالی برای فصل بهار که تر و تازه‌تان میکند»، «تست هوش / عدد گم شده را در ۵ ثانیه پیدا کنید» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

فیلم کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت

عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی

با این راهکارهای ساده‌ از چین و چروک دور لب جلوگیری کنید

به خاطر دوست دارم گفتن شوهر به همسرش، باید به ۱۰ جا جواب میدادم

داستانی که از حال عاشقان میگوید؛ آه صاحب درد را باشد اثر

اژدها رو بین این همه خونه پیدا کن؛ تنها ۱۰ درصد افراد موفق میشن

اگه زیاد سردرد میگیرید احتمالاً کمبود این ویتامینها را دارید

چگونه امتحانات نهایی را تک ماده کنیم؟

ناخنت چه شکلیه؟ / تست شخصیت شناسی

شربت زعفران و بیدمشک یک نوشیدنی عالی برای فصل بهار که تر و تازه‌تان میکند

تست هوش / عدد گم شده را در ۵ ثانیه پیدا کنید

 

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • تصاویر دلخراش از حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز | عکس
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد