Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:51:19 GMT

جشنواره داستان های بومی و ایرانی البرز به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۶۳۱

جشنواره داستان های بومی و ایرانی البرز به تعویق افتاد

کرج - ایرنا - معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از به تعویق افتادن زمان برگزاری اختتامیه جشنواره داستان های بومی و ایرانی البرز خبر داد.

حسین جعفری قهدریجانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مراسم اختتامیه جشنواره داستان های بومی و ایرانی البرز که قرار بود روز ٢٨ اردیبهشت برگزار شود به تاریخ ٣١ اردیبهشت ماه موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دلیل تغییر زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره داستان های بومی و ایرانی را طولانی شدن بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عنوان کرد.
جعفری قهدریجانی گفت: جشنواره داستان های بومی و ایرانی استان البرز با همکاری موسسه فرهنگی سپهر مهر و ماه و انجمن نویسندگان کرج با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: محور مسابقه این جشنواره در 2 بخش داستان های البرز و داستان های ایران است که در بخش البرز، داستان هاباید با موضوعات مرتبط با استان، شهرهای این استان و ویژگی های تاریخی،جغرافیایی مکان ها و اشخاص و هم زیستی اقوام مختلف ایرانی در گستره البرز باشد.
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: دربخش داستان ایران ، داستان ها با موضوع آزاد ولی با استفاده از عناصر و مولفه های ایرانی در زندگی انسان ایرانی با بهره بردن از روش های روایت قصه ها و حکایت و داستان های ایرانی، زبان، فضا سازی و شخصیت پردازی و مضمون هایی که بومی مناطق و قومیت ها و شهرهای ایران باشد، نوشته شوند.
آئین پایانی جشنواره داستان های بومی و ایرانی البرز روز سه شنبه ٣١ اردیبهشت ماه جاری، ساعت ١٨ در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می شود.
7414/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره داستان هاي بومي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سیدعباس دهقان در نشستی با مدیرمسئولان آموزشگاه‌های آزاد هنری استان یزد، افزود: مطابق بند"ل" ماده ۱۳۹ قانون مالیات‌های مستقیم بر آموزشگاهها، این صنف از پرداخت مالیات معاف هستند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌ها برای معاف از مالیات می‌بایست فرم اظهارنامه مالیاتی و دفتر اسناد مالی داشته باشند و فعالیت اقتصادی نیز در آموزشگاه آزاد هنری نداشته باشند. 
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان اظهار داشت:در راستای تداوم فعالیت هنری و همچنین تجهیز نمودن آموزشگا‌ها پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه بر مبنای تعرفه سه ماهه آخر سال گذشته به دفتر بر نامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، ادامه داد: همچنین معرفی نامه برای اخذ تسهیلات بانکی طبق درخواست تسهیلات تبصره ۱۶ توسط واحد اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به آموزشگاه‌های آزاد هنری انجام می‌شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، بر اخذ کارت صلاحیت تدریس توسط هنرآموزان آموزشگاه‌ها تاکید کرد و گفت:هنرآموزان مشغول در آموزشگاه‌ها موظف به داشتن کارت صلاحیت تدریس می‌باشند. 
وی تاکید کرد: آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز قدیمی هستند پیگیری لازم برای دریافت مجوز دائمی از سامانه sso.farhang.gov.ir را انجام دهند. 
دهقان در بخش دیگری از سخنانش رعایت شئونات اسلامی، نصب نرخنامه و مجوز فعالیت، ارائه گزارش‌های سه ماهه آموزشگاه را در سامانه مربوطه را مورد تاکید قرارداد. 
لازم به ذکر است ۱۰۶ آموزشگاه آزاد هنری در رشته‌های تخصصی نمایش، تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و هنر‌های سنتی با مجوز دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در سطح استان فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است