Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیام‌های جداگانه ای، انتصاب سردار فدوی به عنوان جانشین و انتصاب سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار دریادار پاسدار علی فدوی

جانشین محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

اکنون که به شایستگی و نظر به تجارب ارزنده شما برادر ارجمندم، با حکم مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به افتخار جانشینی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شده‌اید، این حُسن انتخاب و اعتماد را به شما تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌تردید حسن انتخاب و اعتماد فرماندهی معظم کل قوا، تجارب افتخار آمیز دوران دفاع مقدس و پس از آن فرماندهی و ایفای نقش ممتاز در نیروی دریایی و دیگر رده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که قطعا در ارتقاء و استحکام توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار نیرو‌های مسلح؛ مولفه‌های ارزشمندی را ایجاد نموده است، یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود. ان‌شاءالله

توفیق جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر در سایه تعهد، تخصص و تجارب ارزشمندتان همراه با روحیه جهادی و انقلابی، در جهت پیشرفت مقتدارانه مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند بزرگ مسئلت می‌کنم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور»



بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

احتراماً حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انتصاب جنابعالی به معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی مفید و مؤثر در سازمان بسیج مستضعفین و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه با تجارب گرانسنگ دوران دفاع مقدس، یاری بخش جنابعالی خواهد بود. توفیق روزافزون جنابعالی در این جایگاه خطیر را تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار غلامرضا جلالی سازمان پدافند غیرعامل سردار محمدرضا نقدی سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه معاون هماهنگ کننده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت

به گزارش «نماینده»، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس با اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرارسیدن روز تاسیس سپاه پاسداران را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • از تشکیل کمیته تا سپاه پاسداران/ نهادی مقدس با رنگ سبز و بوی انقلابی
  • سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران