Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@02:12:42 GMT

برگزاری جشن روزه اولی ها در اقبالیه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۲۸۳۹

برگزاری جشن روزه اولی ها در اقبالیه

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری جشن روزه اولی ها با حضور ۴۰ نفر از دانش آموزان دختر در اقبالیه خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با برگزاری جشن روزه اولی ها در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در قم و مساجد منتخب کشور، این جشن در قزوین هم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس جشن روزه اولی ها، با حضور 40 نفر از دانش آموزان دختر که در سال جاری به سن تکلیف رسیده و می توانند روزه بگیرند در شهر اقبالیه برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این مراسم سه شنبه 31 اردیبهشت ماه برابر با پانزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 19 در کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد توحید اقبالیه همراه با برگزاری برنامه های فرهنگی نظیر سرود و غیره برگزار می شود که برپایی سفره افطاری ساده و تجلیل از روزه اولی ها از دیگر بخش های این جشن است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: جشن روزه اولی ها با هدف ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر برای ادای این فریضه الهی و نزدیک شدن به پروردگار متعال و همچنین ایجاد خاطره ای ماندگار برای دانش آموزان برگزار می شود.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان اردبیل خراسان جنوبي ماه مبارک رمضان قرآن کریم قرآن خبرگزاری شبستان روزنامه خوزستان سوره مهر جشن روزه اولی ها کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه اولی‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ کارشناسان معتقدند والدین با رفتار و منش مناسب، رعایت سبک تغذیه صحیح برای نوجوانان و توجه به سلامت جسم و روح روزه اولی‌ها می‌توانند مشوق آنها در روزه داری باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم مرکزی لیالی قدر در مصلی کیش
  • جشن دختران روزه اولی در آزادشهر یزد برگزار شد
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • برگزاری جشن فرشته‌های روزه اولی اراک
  • روزه اولی‌ها