Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@06:54:35 GMT

حملات شدید ترکیه به شهر «تل‌رفعت» در شمال سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۰۶۸

نیروهای ترکیه در پاسخ به حمله «یگان‌های مدافع خلق»، شهر «تل‌رفعت» واقع در شمال سوریه را هدف حملات شدید خود قرار دادند.به گزارش بلاغ،وزارت دفاع ترکیه روز شنبه در بیانیه‌ای گفت که نیروهای آن در منطقه عملیاتی «سپر فرات» به حمله «یگان‌های مدافع خلق» که آنکارا آن را گروه تروریستی می‌داند، پاسخ دادند.

در این بیانیه آمده است که این حمله ترکیه از شهر «تل رفعت» واقع در ریف حلب به شمال سوریه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع ترکیه تاکید کرد که «تروریست‌های» مستقر در تل‌رفعت به سمت نیروهای ترکیه‌ای موجود در منطقه عملیاتی «سپر فرات» تیراندازی کردند و جنگنده‌های ترکیه‌ای نیز مواضع عناصر مسلح کُرد (یگان‌های مدافع خلق) را هدف قرار دادند.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» سوریه در این ارتباط گزارش داد که در حمله نیروهای ترکیه به مناطق استقرار یگان‌های مدافع خلق در تل رفعت، یک غیرنظامی سوری کشته و شش نفر زخمی شدند.

این حمله ترکیه ساعاتی پس از کشته شدن پنج نفر از عناصر «ارتش آزاد سوریه» تحت حمایت آنکارا در حمله یگان‌های مدافع خلق در شهر اعزاز کشته شدند.

ترکیه که با همکاری «نیروهای ارتش سوریه» طی دو عملیات «سپر فرات» و «شاخه زیتون» بر اراضی شمال سوریه تسلط پیدا کرده است، پیشتر متعهد شده بود که به فعالیت نظامی خود برای نابودی تهدیدات «تروریستی» از جمله «آزادسازی» شهر تل رفعت ادامه خواهد داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه