Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسلام مردانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت بندگی و رشد فضائل اخلاقی و اثبات بندگی خدا است و خداوند فرموده که در این ماه درهای برکت و رحمت او به سوی بندگان بیش از پیش گشوده است.

 

وی یکی از ویژگی‌های ماه رمضان را تهذیب و صیقل روح انسان دانست و افزود: رمضان روح انسان‌ها را لطیف، خدایی و آسمانی می‌کند، در این مهمانی معنوی برندگان واقعی کسانی هستند که از امتیازاتی که خداوند در اختیار آن‌ها قرار داده است، بهترین بهره‌ها را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره تصریح کرد: ماه رمضان ماه رحمت و آمرزش، خودسازی، عبادت و رستگاری است و ما باید در این ماه با روزه‌داری و تمرین خویشتن‌داری به پرورش هر چه بهتر روح و جانمان بپردازیم تا جان و دل را از آلودگی‌ها، ناپاکی‌ها و گناهانی که طی سال مرتکب شده‌ایم پاک‌سازی و تطهیر کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه تقویت فضائل اخلاقی و دوری از رذائل است، تصریح کرد: در حقیقت روزه‌داری و توجه به بعد معنوی زندگی نقش مهمی در ایجاد و تقویت روحیه تقوا و پرهیزکاری دارد و به‌عنوان عامل بازدارنده قوی، انسان را از انواع گناه و معصیت بازمی‌دارد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: انسان با روزه گرفتن و دوری از ارتکاب گناه به حدی از تقوا و معنویت می‌رسد که در همه حال خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود دیده و حتی از اندیشه و فکر گناه هم دوری می‌کند که این اوج بندگی و اخلاص روزه‌دار است و از برکات ماه مبارک رمضان هم به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام مردانی اظهار داشت: انسان روزه‌دار مخلص در ماه رمضان با کنترل خشم و پرهیز از گناه، کنترل زبان و چشم به تقویت اراده و خویشتن‌داری خود پرداخته و با کنار گذاشتن رذائل اخلاقی و حرکت به سمت فضایل اخلاقی به خودسازی و حرکت به‌سوی کمال می‌پردازد؛ به همین دلیل باید این فرصت ذی‌قیمت را قدر دانسته و از آن برای تقویت بعد معنوی و اعتقادی خود استفاده کنیم.

 

وی به برنامه های سپاه ناحیه خرمدره درطول ماه مبارک رمضان اشاره وخاطرنشان کرد : جلسات تفسیر قرآن کریم برای کارکنان وسربازان ،محفل انس با قرآن،برگزاری جلسات اخلاقی وبصیرتی بخشی از این برنامه هاست.

 

حجت الاسلام مردانی افزود: امید است با استعانت از این ماه عزیز و هدیه این ماه یعنی قرآن کریم بتوانیم با برگزاری کلاسهای تربیتی و دینی قدمی بس کوچک برای ترویج این مهم برداریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفه‌های بیدمشک فرصتی برای استشمام عطر بهار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برداشت شکوفه‌های درختان بیدمشک از سطح ۳۰ هکتار بصورت پراکنده در حاشیه چشمه سار‌ها و رودخانه‌های شهرستان قزوین خبر دادو گفت: از این میزان سطح بالغ بر۷۰ تن غنچه گیاه دارویی بیدمشک جهت فرآوری به داخل و خارج استان ارسال می‌شود.

محمد پیله فروش با بیان اینکه نیمه فروردین ماه تا هفته اول اردیبهشت زمان برداشت بیدمشک در استان است اظهار داشت: روستای گرگین قطب تولید بیدمشک در استان است و روستا‌ها ورتوان، اسب مرد، سوته کش، الولک هم از مناطق تولید گیاه دارویی ارزشمند بیدمشک در سطح استان هستند.

پیله فروش یادآور شد: عرق و اسانس بیدمشک طبع سرد و‌تر دارد و مقوی قلب و کاهنده قند خون و تسکین دهنده درد‌های سر و میگرن است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزش‌های اخلاقی و تکالیف الهی تنها مختص به افعال خارجی نیست
  • اوج اخلاق اجتماعی غربی «دیگرخواهی» است
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • شکوفه‌های بیدمشک فرصتی برای استشمام عطر بهار
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی