Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:11:44 GMT

روابط عمومی فرمانداری گناوه دراستان بوشهر برتر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۱۵۷

روابط عمومی فرمانداری گناوه دراستان بوشهر برتر شد

گناوه- ایرنا- فرماندارگناوه گفت: روابط عمومی فرمانداری این شهرستان به عنوان روابط عمومی برتر فرمانداری های استان بوشهر شناخته شد.

سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اطلاع رسانی و پوشش مناسب در عملکرد و برنامه های فرمانداری، فعال و به روز بودن پرتال و ارتباط با رسانه ها و فضاهای مجازی از عمده ملاک و معیارهای درنظرگرفته شده توسط استانداری در برترشناختن روابط عمومی این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: قرار است در نشستی باحضور استاندار بوشهر در روز جاری از اکبر احمدزاده مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان گناوه به همراه دو مسئول روابط عمومی فرمانداری برتر دیگر شهرستان های استان تجلیل شود.
فرماندارگناوه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی درهفته جاری نشستی با حضور روابط عمومی های فعال این شهرستان برگزار و از آنان تجلیل می شود.
وی بیان کرد: روابط عمومی مغز تفکر و چشم بیدار دستگاه هاست که ازسویی فعالیت ها و کارکردهای مدیر را برجسته و عملکرد خدمات و نظام را به نحو شایسته باید به آحاد جامعه اطلاع رسانی مطلوب کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات روابط عمومي فرمانداري گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد

مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری کاشان همزمان با شورای اداری شهرستان کاشان ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در سالن اجتماعات امام رضا (ع) فرمانداری برگزار شد.

در جلسه شورای اداری شهرستان ابتدا از زحمات محمد شریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین که حدود دو سال است در کاشان به عنوان مقام اول دولت فعالیت می‌کرد، تقدیر به عمل آمد و پس از آن حمید رضا محمدی فشارکی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا محمدی فشارکی پیش از این به عنوان فرماندار شهرستان لنجان فعالیت می‌کرد و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان از دیگر سوابق وی است.

کد خبر 747229

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • برداشت گندم و جو در گناوه/ وضعیت محصول در دیم‌زارها مطلوب نیست
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد