Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:37:41 GMT

افزایش ۱۵۹ درصدی اپلیکیشن‌های آلوده به تبلیغات

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۲۱۸

افزایش ۱۵۹ درصدی اپلیکیشن‌های آلوده به تبلیغات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، یافته‌های مؤسسه پژوهشی eMarketer نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۹ در حدود ۸۷ میلیارد دلار صرف تبلیغات از طریق گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده شده است. این رقم بیش از دو سوم کل هزینه انجام شده در حوزه تبلیغات دیجیتال در آمریکا را به خود اختصاص می‌دهد.

همچنین در سال ۲۰۱۸ میلادی برای اولین بار هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات از طریق گوشی‌های هوشمند از هزینه تبلیغات تلویزیونی فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از عوامل این رشد سریع، سرمایه گذاری برای طراحی اپلیکیشن‌هایی است که در محیط داخلی آنها تبلیغات متنوعی نمایش داده می‌شود. انتظار می‌رود رقم صرف شده در این حوزه تا سال ۲۰۲۱ به ۲۰۱ میلیارد دلار برسد.

این رشد به معنای افزایش قابل توجه اپلیکیشن‌هایی است که حاوی آگهی‌های مخفی هستند و این آگهی‌ها بدون جلب رضایت کاربران برای افراد مختلف نمایش داده می‌شوند. بر اساس همین بررسی تعداد اپلیکیشن‌های آلوده به آگهی‌های مخفی و مزاحم در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال ۲۰۱۷ برابر با ۱۵۹ درصد افزایش یافته است. از مجموع این نوع اپلیکیشن‌ها حدود ۵۷ درصد از آنها، بازی یا ابزار کاربردی هستند.

البته باید توجه داشت بررسی دیگری توسط مؤسسه تحقیقاتی DoubleVerify نشان می‌دهد ۵۰ درصد از آگهی‌های طراحی شده برای مشاهده در گوشی‌های هوشمند هرگز دیده نمی‌شوند.

کد خبر 4620311

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن همراه تبلیغات تبلیغات آنلاین بد افزار اپلیکیشن موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • راز‌های ناگفته از تورم منفی ۱۰ درصدی افغانستان
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر