Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@21:15:33 GMT

حکم سرلشکر باقری برای سردار «عامری»

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۲۷۹

حکم سرلشکر باقری برای سردار «عامری»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی حکمی سردار «عامری» را به ریاست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس منصوب کرد.

به گزارش صدای ایران از میزان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری»‌ طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار «داود عامری» را برای مدت دو سال به عنوان رئیس جدید سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس منصوب کرد.

سردار عامری مسئول معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی و رئیس شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه امیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» پیش از این ریاست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس را بر عهده داشت، به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، ضمن تکریم از وی با حکم ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان مشاور این بنیاد منصوب شد تا از تجربیات و تخصص‌های ایشان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: باقری عامری حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دراین مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زارچ برگزار شد سردار فتوحی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام گفت: شهید حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

 

وی افزود: شهید حجازی فرمانده چند وجهی بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند. 

 

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به توان موشکی حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: سردار حجازی به نوعی پدر موشکی حزب الله تلقی می‌شد و شاید بتوان این‌گونه گفت که موثرترین چهره در تجهیز حزب‌الله به انواع موشک‌ها به ویژه موشک‌های نقطه‌زن، شهید حجازی بود.

دیگر خبرها

  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ