Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@14:46:30 GMT

جانشین و معاونین جدید سپاه پاسداران معارفه شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۵۳۶

 مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، سردار فدوی جانشین کل سپاه، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، حجت الاسلام والمسلمین طائب مسئول اطلاعات سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان برگزار شد، دریادار علی فدوی به عنوان جانشین فرمانده کل، سردار نقدی به عنوان معاون هماهنگ کننده و سردار حسین نجات به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در پی انتصاب سردار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار علی فدوی که تا پیش از این معاون هماهنگ کننده سپاه بود به عنوان جانشین منصوب شد و جای خود را به سردار نقدی داد.

سردار محمدرضا نقدی تا پیش از این انتصاب، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بود که اکنون سردار نجات بجای وی معرفی شده است.

سردار محمدحسین نجات نیز جانشین حجت‌الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه بود که در پی تغییرات اخیر در حوزه اطلاعات سپاه و معرفی حسین طائب به مسئولیت این حوزه، سردار حسن محقق جایگزین او (سردار نجات) شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران سرلشکر حسین سلامی سازمان بسیج مستضعفین سردار محمدرضا نقدی بسیج سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.
همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • شادی مردم دیارسرفه های مقدس از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی