Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع كاركانان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بِن، گفت: برای موفقیت در زندگی باید همیشه قدردان زحمات پدر و مادر خود باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر كه به مناسبت ماه مبارك رمضان در جمع پاسداران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج بن حضور یافته بود، ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم اظهار داشت: برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید دوستدار معصومین علیهم السلام باشیم و دوستی با آن بزرگواران در پیروی از دستورات و عمل نمودن به فرامین آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: انسان باید خود را برای مواقف بسیاری كه پس از مرگ وجود دارد، آماده كند و به دستوراتی كه از ناحیه معصومین علیهم السلام رسیده است عمل كند، تا بتواند به سلامت از این مواقف عبور نماید.

وی ضمن توصیه همه به نیكی به پدر و مادر، كظم غیظ، مدارای با یكدیگر و احترام متقابل، افزود: بر همه ما لازم است كه به یكدیگر و حتی افرادی كه نمی شناسیم احترام بگذاریم، زیرا ممكن است آن فردی كه در ظاهر هیچ نشانه و علامتی ندارد و شخص گمنامی است، از اولیای الهی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در ادامه با اشاره به مشكلات اقتصادی موجود در كشور، تاكید كرد: راه حل مشكلات كنونی كشور رابطه با آمریكا و انگلیس و نظام استكباری و مذاكره با آنها نیست؛ بلكه تنها راه نجات اقتصاد كشور نگاه به درون و مدیریت جهادی و انقلابی و عمل به فرامین امام خامنه ای مد ظله العالی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه برخی مدیران غرب زده با نفوذ در برخی مناصب، مدام دنبال این هستند كه مشكلات كشور را صدر در صد به تحریم و آمریكا نسبت دهند، اظهار کرد: البته با هوشیاری مردم دشمنان انقلاب اسلامی در این عرصه نیز شكست خواهند خورد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه قمربنی هاشم ناحیه مقاومت بسیج بن ماه مبارک رمضان آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!