Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@16:50:53 GMT

ثبت نام ارز دانشجویی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۵۹۴

ثبت نام ارز دانشجویی از امروز

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی صدیقی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: ارز شش ماهه نخست سال 98 مشابه شش ماهه نخست سال 97 اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: به هر دانشجوی متقاضی دریافت ارز دانشجویی، شش هزار دلار برای شش ماه پرداخت می شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد قیمت ارز دانشجویی، گفت: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، قیمت ارز ETS بر مبنای نرخ شناوری است که بانک ها هر روز اعلام می کنند و دانشجویان یا خانواده های شان می توانند با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز به بانک های تجارت و سامان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر علوم اظهار کرد: فرایند ثبت نام برای دریافت ارز مورد نیاز از امروز(یکشنبه) یا فردا در سامانه سازمان امور دانشجویان آغاز و اطلاعیه ارز دانشجویی امروز در این سایت منتشر می شود.

صدیقی خطاب به دانشجویان متقاضی ارز دانشجویی تاکید کرد که تنها متقاضیان واقعی با توجه به قیمت سامانه معاملات الکترونیکی ETS برای دریافت این ارز ثبت نام کنند.

وی در مورد مدارک مورد نیاز، گفت: متقاضیان ارز باید ویزای دانشجویی داشته و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل باشند. ارز دانشجویی به دانشجویان مقطع کارشناسی هم تعلق می گیرد به شرطی که تحصیل خود را پیش از اردیبهشت 97 آغاز کرده باشند.

رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد که در شش ماهه دوم سال گذشته بین شش تا هفت هزار نفر برای دریافت ارز ثبت نام کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارز دانشجویی قیمت ارز ثبت نام ارز دانشجویی از امروز ویزای دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست راه و شهرسازی شهرستان سبزوار گفت: با  صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی متقاضیانی که در قالب گروه ساخت دو نفره زمین دریافت و به تعهدات ساخت و ساز خود در موعد مقرر عمل نموده اند با اسناد صادره بهمراه قرارداد‌های رسمی خویش به بانک مسکن جهت دریافت وام معرفی شدند.

برزوئی افزود: قرارداد‌های رسمی قطعات واگذار شده که ۴۰۰ قطعه زمین برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در سایت ۲۱ هکتار واقع شده در توحید شهر سبزوار است، بعد از انجام مراحل اداری لازم از استان اخذ و تحویل متقاضیان شد.

وی گفت: برای رفاه حال متقاضیان و تسریع در پرداخت وام بانکی اسناد تفکیکی قطعات در کمترین زمان ممکن صادر و به بانک مسکن اعلام شد تا بجای اخذ ضامن از متقاضیان معرفی شده، بعنوان وثایق لازم در اختیار بانک قرار گرفته شود و پرداخت وام در کوتاهترین زمان انجام شود.

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان سبزوار به سایر متقاضیان مسکن ملی که زمین دریافت نموده ولی تاکنون به تعهدات خود برای  اجرای فنداسیون عمل ننموده اند توصیه کرد برای بهره مندی از تسهیلات بانکی و خانه دار شدن با استفاده از امکانات ویژه تخصیص داده شده توسط دولت و همچنین به برای جلوگیری از حذف ناگزیر از طرح ، هرچه سریعتر نسبت به انجام تعهدات خویش اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار