Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام، از ارائه ۲۲ مورد خدمات تامین اجتماعی در ایلام به صورت حضوری‌ خبر داد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سهیلا ملکشاهی در گفت‌ وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به حجم بالای مراجعان به سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت:  22 مورد از خدمات تامین اجتماعی  در ایلام به صورت حضوری‌ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در حال حاضر خدماتی چون مشاهده سوابق بیمه‌شدگان، فیش مستمری‌بگیران، نوبت‌دهی اینترنتی مراکز درمانی، نوبت‌دهی اینترنتی شعب، نمایش بدهی کارفرمایان، پرتابل درمان، کمیسیون پزشکی و ابلاغ الکترونیک به صورت اینترنتی و غیرحضوری ارائه شده و دیگر نیازی به مراجعه به شعب تامین اجتماعی در سراسر استان نیست.

3757 ‌قالیباف در خراسان جنوبی از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند‌تمامی خدمات تامین اجتماعی کرمان تا پایان سال غیرحضوری می‌شود362 هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

وی در ادامه افزود: با استفاده از سامانه‌ جدید خدمات تامین اجتماعی نیازی به حضور در شعب تامین اجتماعی نبوده و خدمات مختلف را می‌توان به صورت غیرحضوری دریافت کرد.

ملکشاهی، درخواست دفترچه درمانی و استعلام استحقاق آن به صورت غیرحضوری، خدمات ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، مشاهده احکام و فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران در این سامانه غیر حضوری خواهد بود.

 وی افزود: درخواست و مشاهده بازرسی کارگاه‌ها و ثبت اعتراض به بازرسی‌ها، استعلام وضعیت بیمه پردازی و ثبت اعتراض به بازرسی، خرید خدمت سربازی واخذ برگ پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص و انجام تعهدات کوتاه مدت«غرامت دستمزد ایام بیکاری،کمک هزینه بارداری،کمک هزینه ازدواج،هزینه کفن و دفن » از اهداف سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی است.

ملکشاهی، خدمات فوق و ده‌ها خدمات دیگر را در راستای تکریم ارباب و رجوع دانست و یادآورشد: شهروند استان ایلام می توانند  از طریق درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی  ایلام دریافت کنند.

وی توصیه کرد: برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات این درگاه کافیست  به آدرس اینترنتی https://eservices.tamin.ir مراجعه نموده و یا نرم افزار «تامین اجتماعی من»را بر روی گوشی خود دانلود نماییدو همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 1420 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سیروس محمودیان  اظهار کرد: در قالب این طرح که از اول امسال در استان اجرا شده تاکنون بیش از هفت هزار مادر روستایی دارای سه فرزند و بیشتر که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال قرار دارد، به صورت رایگان بیمه شدند.

وی اضافه کرد: مادران روستایی که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می شوند و برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازاری هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: مرحله نخست بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند، تا آخر فروردین ماه جاری ادامه دارد و انتظار می رود تا پایان این مرحله تعداد مادران بیمه رایگان افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مادران مشمول این طرح می توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند افزود: از مجموع اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی حدود یک سوم آنان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می دهند و میانگین سنی اعضا ۴۰.۵ سال است که هم سهم بانوان پایین و هم میانگین سن اعضا بسیار بالا است.

دیگر خبرها

  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • اجرای عدالت در ارائه خدمات بهداشتی از طریق سکو‌های اینترنتی
  • بهره‌مندی رایگان زنان خانه‌دار روستایی و عشایری ایلام از مزایای بیمه اجتماعی
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام