Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور خط تولید کارخانه کامیون سازی مشگین شهر کلید می خورد .بیش از ۳۰۰میلیارد تومان برای این کارخانه هزینه شده است که در فاز اول برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به گفته سرمایه‌گذار مجموعه تا اواخر امسال برای 100 نفر در مجموعه اشتغال ایجاد می‌شود و با اتمام تمام فاز‌های مجموعه برای 5 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح مجموعه تولید پوشاک رضی در پاییز امسال خبر داد و افزود: در این مجموعه برای 150 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

کارخانه نساجی سنندج به میدان میوه و تربار تبدیل می‌شودپروسه احداث کارخانه کمپوست ارومیه 12 ساله شدکارخانه نوآوری برای تولید محصولات فناورانه در یزد احداث می‌شوددومین کارخانه نوآوری کشور در شیراز ایجاد می‌شود

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس از راه‌اندازی سیلوی 100 هزار تنی در منطقه مرادلوی مشگین خبرداد و افزود: کارخانه تولید محصولات پلاستیکی نیز در منطقه ایجاد می‌شود.

ملکی همچنین از افتتاح 20 کیلومتر از دوبانده کردن جاده مشگین خبر داد و تصریح کرد: این پروژه نیز باحضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

وی گفت: مجموعه گردشگری بازیهای کابلی و هوایی و هیجانی با همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مسئولان استان و شهرستان درمنطقه جبدرق مشگین شهر راه‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید استاندار اردبیل از مکان مجموعه گردشگری جبدرق مشگین‌شهر گفت: همت خوبی برای راه اندازی پروژه وجود دارد و این پروژه یکی از پروژههای مهم گردشگری منطقه است.

ملکی از حل تغییر کاربری مجموعه گردشگری جبدرق خبر داد و افزود: زمین مورد نیاز مجموعه نیز خریداری شده است و به زودی عملیات اجرایی این پروژه گردشگری شروع می‌شود.

وی حمایت از سرمایه‌گذاز مجموعه را الویت اساسی دانست و افزود: تسهیل روند عملیات اجرایی پروژه ملاک اصلی بوده و فاز اول پروژه به همت سرمایه گذار به احتمال زیاد امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس سال‌هاست آغاز شده، اما همچنان شاهد پیشرفت چشمگیری در ساخت این پروژه نیستیم، طبق زمان بندی امیدواریم فاز اول این مجموعه در نیمه اول سال جدید به بهره‌برداری برسد که می‌تواند روند ساخت فاز‌های تکمیلی را هم افزایش بدهد. 

وی ضمن تاکید بر اهمیت هویت‌سازی و ضرورت وجود المان‌های دفاع مقدس در ساخت موزه بیان کرد: باغ موزه دفاع مقدس باید با محوطه‌سازی همراه باشد به طوری که در جای جای آن نماد‌های دفاع مقدس را مشاهده و با حضور در آن احساس کنیم که در دروان دفاع مقدس قدم می‌زنیم، در همین راستا باید محوطه سازی مناسب صورت بگیرد و ادوات مربوطه به دفاع مقدس در سکو‌های طراحی شده به نمایش گذاشته شود. 

این مسئول افزود: حتی در ساختمان اداری که از قبل در این مجموعه ساخته شده نیز می‌شد از نماد‌ها و آثار دفاع مقدس استفاده شود تا با سایر فضا‌های شهری و اداری موجود تفاوت داشته باشد.

رجحانی تاکید کرد: منابع ساخت محدود است بنابراین باید در چنین پروژه‌هایی هویت سازی و پرداختن به ماهیت کار بیش از هر پروژه دیگری مورد توجه قرار گیرد به شکلی که به خصوص نسل جوان با حضور در این مجموعه حال و هوای دفاع مقدس را احساس کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی