Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: حضور دانشجویان در سنگرهای دفاع مقدس و جبهه سازندگی، تولید علم، انجام پژوهش های بنیادی به ویژه در بخش سلامت، نشانگر حفظ روحیه انقلابی و جهادی جوانان است و باید این روحیه حفظ شود.

به گزارش ایسنا، وحید یوسفی نژاد در جلسه هم اندیشی با نماینده ولی فقیه در کردستان در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب حضور پیدا کردن، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ۲۴ بهمن سال گذشته در یک اقدام تاریخی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ای خطاب به جوانان و آینده سازان، برداشتن گام دوم انقلاب به سمت دستیابی به آرمان‌های انقلاب را در قالب هفت فصل تبیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایشان بر لزوم تبیین نکات کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان از سوی اساتید، معلمین و روحانیون تاکید فرمودند، ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فراز نخستین بیانیه راهبردی شامل کلیات، بیان دلایل وقوع انقلاب اسلامی و تبیین شعارهای اصلی آن برای آشنایی بیشتر جوانان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، افزود: حضور دانشجویان در سنگرهای دفاع مقدس و جبهه سازندگی، تولید علم، انجام پژوهش‌های بنیادی به ویژه در بخش سلامت، نشانگر حفظ روحیه انقلابی و جهادی جوانان است.

یوسفی نژاد ادامه داد: در فراز دوم بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان برکات انقلاب، نقش دانشگاه‌ها در تحقق اهداف انقلاب به ویژه دفاع از تمامیت ارضی، پیشرفت علم و فن آوری و جریانات و تصمیم‌های سیاسی کاملاً مشهود است.

وی ارائه خدمات بروز و علمی در حوزه سلامت را در سطوح مختلف و به صورت همگانی، گسترش فعالیت‌ها به مناطق روستایی و حاشیه شهرها، افزایش دسترس به خدمات سلامت، توسعه مراکز تشخیصی و درمانی، کلینیک‌ها، پاراکلینیک ها و بیمارستان‌ها، تقویت مراکز فوریت‌های پزشکی و توسعه چشمگیر مراکز آموزشی و پژوهشی و تولید علم همراه با اشتغال زایی از جمله برکات انقلاب برای بخش سلامت بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پیشرفت و توسعه دانشگاه را در سایه خدمتگزاری اساتید، دانشجویان و کارکنان جوان و اکثراً بومی بیان کرد و افزود: حضور نسل جوان در سطوح مختلف تصمیم گیری و مدیریتی دانشگاه که بسیاری از آن دانش آموخته همین دانشگاه هستند نویدگر آینده‌ای روشن برای استان در جهت خدمتگزاری صادقانه به مردم است.

یوسفی نژاد بین المللی سازی دانشگاه را گامی مهم در جهت دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: توجه و اجرای اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت‌های خیرین، تعامل و هماهنگی‌های هر چه بیشتر بین و برون بخشی، اطلاع رسانی و جلب توجه آحاد مردم و گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی از جمله دیگر اهداف است.

در ادامه این جلسه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه راهبردی و عملیاتی است و لازم است دانشگاهیان به صورت عملیاتی به آن بنگرند.

حجت الاسلام و المسلین حسن عارضی، بیان کرد: مقام معظم رهبری به داشتن امید در حرکت به سمت جلو توجه ویژه ای دارند به طوری که واژه "امید" چهارمین کلمه پر استفاده در بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی به توجه ویژه امام خامنه ای در استفاده از کلمات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نگاه و فهم اجتماعی ایشان باعث شده است کلماتی که در بیانات و رهنمودها بکار می‌برند حلال مشکلات و روشن کننده راه باشد که "امید" از جمله آن کلمات است و کاملاً مبرهن است دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در سایه داشتن امید امکان پذیر است.

گفتنی است، این جلسه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار و حاضرین در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب به بیان نظرات پرداختند.



انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، گفت: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، گفت: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، گفت: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • بیانیه ضد ایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است