Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تصاف دو پرايد در خروجي اسفراين، يک کشته و يک مجروح برجا گذاشت.
به گزارش خبرگزاري آريا،  سرگرد عمارلو کارشناس عمليات و کنترل ترافيک پليس راه استان گفت: ساعتي قبل در اثر برخورد دو دستگاه پرايد در محدوده آب بخش شهرستان اسفراين، راننده خودرو غيرمقصر جان باخت و سرنشينش هم مجروح شد که البته سرپايي درمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرگرد عمارلو افزود: راننده خودرو پرايد به علت سرعت بالا، قدرت کنترل نداشته و با انحراف به سمت مخالف، به پرايد ديگر برخورد کرده است.
وي گفت: ساعت چهار بامداد امروز نيز يک عابر در محور بجنورد به آشخانه حوالي دوربرگردان بيدک _جاده قديم بدرانلو) بر اثر برخورد خودرو عبوري، جان باخت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تصادف پرايد کشته مجروح اسفراين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح

آفتاب‌‌نیوز :

سایق جانان سخنگوی وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان امروز در بیانیه‌ای گفت که وقوع سیل علاوه بر تلفات جانی، باعث تخریب نزدیک به ۶۰۶ خانه و یک هزار و ۹۵۰ زمین کشاورزی شده است.

به گزارش خبرگزاری آوا، به گفته سخنگوی وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان، بیشتر ولایات افغانستان از روز جمعه شاهد جاری شدن سیلاب بوده و این سیلاب‌ها تلفات جانی و خسارات مالی فراوانی در پی داشته است.

وی بیان کرد: بارندگی‌های اخیر در ولایات بادغیس، ارزگان، فراه، قندهار، تخار، زابل، پروان، ننگرهار، هلمند، کابل، خوست، دایکندی، کنر، کاپیسا، پنجشیر، پکتیکا، پکتیا، لوگر، لغمان و هرات باعث جاری شدن سیلاب شده است.

سخنگوی وزارت رسیدگی به حوادث افزود: خسارت دیدن بیش یک هزار خانواده از دیگر پیامد‌های سیلاب‌های اخیر در افغانستان است.

وی ادامه داد: از آغاز ماه جاری تاکنون با همکاری سازمان‌های ملی و بین المللی بین ۲۲ هزار و ۸۵۱ خانواده آسیب‌پذیر و بی‌بضاعت کمک‌های اضطراری توزیع شده است.

وزارت انرژی و آب حکومت سرپرست طالبان نسبت به ادامه بارندگی‌های شدید، جاری شدن سیلاب و بالا آمدن سطح آب در روز‌های پیش‌رو هشدار داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح
  • یک کشته و چند مجروح در پی فرو ریختن پل روی خط ریلی در روسیه
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت