Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:15:23 GMT

استرلینگ: عامل موفقیت سیتی، گواردیولا است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۳۹۴۰

استرلینگ: عامل موفقیت سیتی، گواردیولا است

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی بعد از قهرمانی دیشب تیمش در جام حذفی و کسب افتخار تاریخی فتح هر سه جام فوتبال انگلیس در یک فصل، به ستایش و تمجید از سرمربی‌اش گواردیولا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و ملی‌پوش منچسترسیتی دیشب در بازی سیتیزن‌ها با واتفورد یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و در نهایت با دو گلی که به ثمر رساند به یکی از بهترین بازیکنان میدان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرلینگ حتی می‌توانست در این بازی هت‌تریک کند که شانس با او یار نبود تا ستاره انگلیسی با دو گل به کار خود پایان دهد.

 

هم‌تیمی‌های رحیم استرلینگ دیشب دست به کاری مهم زدند و افتخاری تاریخی برای منچسترسیتی بدست آوردند. دیشب با قهرمانی سیتی در جام حذفی، برای اولین بار در تاریخ یک باشگاه موفق شد در طول یک فصل هر سه جام فوتبال باشگاهی انگلیس یعنی لیگ برتر، جام اتحادیه و جام حذفی را به خود اختصاص دهد.

 

 

رحیم استرلینگ پپ گواردیولا را مهمترین عامل موفقیت خارق‌العاده منچسترسیتی دانست و بعد از بازی از او تمجید کرد.

 

استرلینگ به خبرنگاران گفت:" وقتی جام جهانی روسیه تمام شد و ما به کشور برگشتیم، از همان زمانی که پیش‌فصل شروع شد گواردیولا خیلی صریح و مستقیم به ما گفت که هدفش فقط این است که برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر بشویم. او بود که این ذهنیت را در ما بوجود آورد. حتی کوچکترین اقدامات گواردیولا برای تنظیم سیتی اهمیت داشت و من همیشه به او نگاه می‌کردم و خودم را با آنچه او می‌خواست تطبیق می‌دادم".

 

 

ستاره انگلیسی سیتی در ادامه گفت:" فصل‌های پیش بارها پیش می‌آمد که من همیشه بازی می‌کردم و رقیبی در تیم نداشتم ولی پپ از وقتی یادم می‌آید هر سال تابستان کسی را هم‌پست من می‌خرید تا هیچوقت دچار تنبلی نشوم. هر سال وقتی این اتفاق می‌افتاد می‌فهمیدم که فصل سختی در پیش دارم و باید هر هفته و هر جلسه تمرینی با تمام قوا تلاش کنم و بهتر و بهتر بشوم".

 

 

رحیم استرلینگ پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: ترسی از رئال ندارم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید، فرداشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی پرگل ۳-۳ به پایان رسید تا تکلیف صعود به بازی فرداشب در ورزشگاه اتحاد کشیده شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با رئال، گفت: ما باید در بازی فرداشب نمایش بهتری از بازی رفت داشته باشیم. شما می‌خواهید آنها را شکست دهید و خوب کار کنید. گاهی اوقات برنده می‌شوید و گاهی اوقات بازنده می‌شوید. اما من از آنها نمی‌ترسم و اگر آنها من را شکست دهند؛ همانطور که بارها اتفاق افتاده است، به آنها تبریک می گوییم. می‌خواهیم طوری بازی کنیم که شایسته صعود به نیمه‌نهایی باشیم.

وی افزود: به آنها احترام زیادی می‌گذارم. بارها با آنها روبه‌رو شده‌ام و اگر بگویم از آنها می‌ترسم، دروغ می‌گویم.

گواردیولا پس از بازی چهارشنبه‌شب در یو سی ال، باید این تیم را آماده فینال جام حذفی برابر چلسی در روز شنبه کند. سرمربی اسپانیایی سیتی درباره برگزاری دو بازی مهم در یک فاصله کم، اظهار داشت: به این شرایط عادت کرده‌ام و قرار نیست یک لحظه از آن شکایت کنم. آماده هستم تا رنج بکشم تا زمانی که بازی‌ها تمام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است