Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@08:11:44 GMT

آغاز وام‌های دانشجویی صندوق رفاه از اوایل تابستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۰۷۲

آغاز وام‌های دانشجویی صندوق رفاه از اوایل تابستان

ناصر مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به میزان وام دانشجویی در سال 98 گفت: بودجه 98 در حال برنامه‎ریزی است و پس از آن باید به تصویب هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویی برسد.

وی ادامه داد: وام های دانشجویی تا تایید مصوبه جدید از سوی وزارت علوم براساس ضوابط و شرایط نیم سال دوم سال تحصیلی 97 پرداخت می‌شود و هیچگونه تغییری در روند و مبلغ وام‌ها وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان افزود: این صندوق تا تائید مصوبه جدید هیئت امنا از سوی وزارت علوم در ماه اول تابستان وام‌های دانشجویی را طبق روال نیمه دوم سال گذشته پرداخت می‌کند.

وی در ادامه در خصوص کیفیت غذاهای دانشجویان اضافه کرد: نظارت بر کیفیت و تغذیه غذا بر عهده معاونان دانشجویی دانشگاه‌‌ها است، به طوری که معاون دانشجویی و رئیس سازمان دانشجویان به این موضوع نظارت می‌کنند. در همین راستا ما هم زیرساخت‌ها، تجهیزات آشپزخانه و سردخانه‌ها موضوع را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

321 / 31 وزارت علوم صندوق رفاه وام دانشجویی ناصر مطیعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم صندوق رفاه وام دانشجویی ناصر مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت اعتبار از لحاظ تغذیه کمبود دارد و با مشکلات اساسی در زمینه جهش علمی اساتید روبرو است.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در سنوات گذشته بین سه تا سه و نیم درصد از بودجه عمومی کشور به آموزش عالی تعلق داشت که اکنون به کمتر از سه درصد رسیده است.

وی افزود: کمبود بودجه در آموزش عالی در حالی انجام می‌شود که از دانشگا‌های کشور انتظار جهش علمی، رقابت در غرب آسیا و حفظ جریان نخبگانی در کشور را داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی ادامه داد: افزایش بودجه وزارت علوم باید متناسب با عملکرد آن تعیین شود نه اینکه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وحیدی خاطرنشان کرد: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت از لحاظ تغذیه کمبود بودجه دارد و همچنین در زمینه جهش علمی اساتید با موانع جدی روبرو است.

وی افزود: امروزه دانشجویان معتقدند فعالیت اصلی بسیاری از رؤسای دانشگاه‌ها، سلف‌داری و مدیریت خوابگاه است و توانایی اقدام موثر آموزشی را ندارند.

وی تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه به پارک‌های علم و فناوری در شرایط خوبی نیست و افزایش بودجه این پارک‌ها باید متناسب با عملکرد آن‌ها صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان