Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@08:30:50 GMT

ستاره گرانقیمت استقلال توانست خودی نشان دهد! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۱۰۰

ستاره گرانقیمت استقلال توانست خودی نشان دهد! + عکس

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مرتضی تبریزی فوق ستاره گرانقیمت استقلال که با خریدی پر سر و صدا به این تیم پیوست در اواخر لیگ هجدهم به روزهای خوب خود رسید.

 

مرتضی تبریزی که از هفته سوم لیگ برتر هجدهم به جمع شاگردان وینفرد شفر سرمربی سابق استقلالی ها پیوسته بود با فراز و نشیب‌هایی هم در این تیم روبرو گردیده بود ولی بالاخره با گلی که در دیدار با سپیدرود رشت به ثمر رساند جمع گل‌های زده‌اش را به عدد پنج رساند تا با این تعداد گل بهترین گلزن این فصل استقلال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مرتضی تبریزی در استقلال بازی های خوبی را به نمایش گذاشت هر چند او بسیار بد شانس بود که تنها پنج گل به ثمر رساند. مطمئنا تبریزی آماده و سرحال در ادامه بازی های استقلال مهره ای کلیدی برای آبی پوشان پایتخت خواهد بود. 

 

آیاندا پاتوسی و وریا غفوری با ۴ گل، فرشید باقری، مهدی قائدی و ایسما با ۳ گل، دیگر گلزنان برتر استقلال بودند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تبریزی مجیدی مرتضی تبریزی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با شمس آذر قزوین نصف جان‌مان کرد. - اخبار ورزشی -

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در 10 دقیقه پایانی بازی با شمس آذر ما را نصف جان کرد. کاری ندارم که بدنسازی تیم چطور پیش رفته است، ولی نباید یک تیم در 10 دقیقه پایانی به راحتی به استقلال فشار بیاورد. استقلال صدرنشین لیگ است و نباید اینطور بازی کند. مشکل یا از بدنسازی است یا به لحاظ روحی و روانی نتوانسته بودند تا آخر تمرکز داشته باشند. استقلال یکی دو بازی در خط دفاعی خوب کار می‌کند، ولی به یکباره می‌بینیم در چنین بازی ناهماهنگی بیشتر نشان داده می‌شود. البته مصدومیت و محرومیت‌ها بی‌تأثیر نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال در دقایق پایانی در لاک دفاعی فرو رفت. جواد نکونام هم تعویض‌های بدی انجام داد. از دقیقه 70 مشخص بود که بلانکو و مهرداد محمدی خسته هستند. ابوالفضل جلالی و صالح حردانی نیز همین شرایط را داشتند و باید زودتر تعویض می‌شدند. این سلیقه مربی بود که چطور تعویض کند، چیزی که اما ما می‌دیدیم باید زودتر تعویض می‌شدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به محرومیت سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بازی این تیم در خانه آلومینیوم اراک گفت: هواداری به زمین آمد و حسینی هم واکنش نشان داد. به عقیده من دروازه‌بان استقلال کار خطایی نکرد که اینطور جریمه سنگین برای او در نظر بگیرند و یک جلسه هم محرومش کنند. حسینی کاری نکرد که این همه با سخت‌گیری علیه او رأی صادر کنند.

رشیدی در مورد بازی بعدی استقلال که با تراکتور در تبریز خواهد بود، خاطر نشان کرد: همه بازی‌ها سخت است و نمی‌توان گفت این هفته استقلال کار سختی دارد. تیم‌ها در نیم‌فصل دوم شناخت کاملی از هم دارند و می‌دانند از بازی چه می‌خواهند. تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد باید دنبال پیروزی باشد. سرمربی استقلال باید به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار و آنها را آماده پیروزی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • ستاره استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟