Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-18@16:03:37 GMT

چه کسی هدایت تیم ملی امید را عهده دار می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۲۵۴

درحالیکه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش بیان کرد، توافقات لازم برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید ایران انجام شده، اما ساعتی پیش خبری منتشر شد که او قرارداد خود را ۲ ساله با مشهدی‌ها تمدید کرده است.به گزارش بلاغ،درحالیکه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش بیان کرد، توافقات لازم برای حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم ملی فوتبال امید ایران انجام شده، اما ساعتی پیش خبری منتشر شد که او قرارداد خود را ۲ ساله با مشهدی‌ها تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز گل محمدی که حضورش در تیم ملی امید منتفی شده، از عبدالله ویسی، جواد نکونام و وحید هاشمیان به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم امید نام می‌برند، اما شانس گواردیولای ایرانی کمتر است به دلیل اینکه او احتمالا در شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

به احتمال زیاد نکونام، سرمربی سابق نساجی و خونه به خونه بابل سرمربی تیم امید خواهد شد.

نکونام در سالیان گذشته با جوان‌ها همکاری خوبی داشته و باید دید در صورت انتخاب شدن چه عملکرد در تیم ملی امید خواهد شد.

یوز‌های جوان که در مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بودند با ۴ امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسیدند و در دی ماه باید در تایلند به مصاف دیگر تیم‌ها برای شکستن طلسم ۴۴ ساله بروند.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز رای یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های کلاهبرداری و فساد مالی (کینگ مانی) مربوط به شرکت بادران صادر شد و بر اساس این رای، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد.

شهره موسوی، همسر فریدون قربانیان (مالک و مدیرعامل شرکت بادران)، که عضو هیئت رئیسه این شرکت بود، بعد از بازداشت به مدت حدود دو سال، حالا با اعلام آرای مربوط به این پرونده، با حکمی 10 ساله راهی زندان شد. همسر موسوی هم که متهم ردیف اول این پرونده است؛ با حکمی 20 ساله راهی زندان شد.

موسوی که در دوران عزیزی خادم، نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال بود، در طول مدت بازداشت هم کماکان از حضور خود در فدرسایون فوتبال استعفا نداد و به صورت آنلاین در جلسات هیئت رئیسه شرکت می‌کرد اما بعد از حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، با دستور حراست فدراسیون موسوی از سمت خود برکنار شد و سپس مریم منظمی جایگزین این مدیر پرحاشیه شد.

دیگر خبرها

  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد