Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:52:36 GMT

سهم زنان مازندران از اعتبارات هزینه ای صفر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۲۷۱

سهم زنان مازندران از اعتبارات هزینه ای صفر شد

ساری - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اعلام این که در سال 97 سهم پنج صدم درصدی از اعتبارات هزینه ای استان به مبلغ 280 میلیون تومان به اداره کل بانوان اختصاص یافته بود ، گفت : اما در بودجه سال 98 این اعتبار حذف شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سمیه قاسمی طوسی روز یکشنبه در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مازندران در ساری ، حذف سهم اعتبارات هزینه ای را بر عملکرد بخش بانوان اثرگذار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه چهار طرح در کارگروه مطرح و معرفی شد ، گفت : یکی از طرح هایی که سال گذشته اجرا کردیم طرح مهارت زندگی ایرانی اسلامی به دانش آموزان سراسر مازندران بود که 70 مشاور به عنوان تسهیل گر در این طرح به ما کمک کردند.
قاسمی طوسی افزود : طرح دیگری که اجرا کردیم درباره اشتغال زنان و تولید محصول کشاورزی سالم بود و در این طرح 120 تسهیل گر را به کار گرفتیم.
قاسمی با بیان اینکه تولید کیف پارچه ای توسط زنان سرپرست خانوار طرح دیگری است که اداره کل بانوان و خانواده استانداری مازندران اجرا کرد، ادامه داد: در این طرح 30 نفر مشغول به کار شدند.
وی با اشاره به اینکه افراد متقاضی اشتغال در شهرهای ساری، بابل و گلوگاه احصا شد، خاطرنشان کرد: 120 نفر در گروه نخست انتخاب شدند و شرایط ایجاد شغل برای این افراد ارائه شد تا افرادی که توانایی ایجاد اشتغال دارند بتوانند در این زمینه ورود کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: حفظ محیط زیست، توجه به تشکل هایی که در زمینه توانمندسازی بانوان قدم برمی دارند و توانمندسازی بانوان از اولویت های ما در اجرای طرح های اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بود.
قاسمی با بیان اینکه بانوان از توانمندی های متعددی برخوردارند اما محلی برای عرضه این توانمندی ها وجود ندارد، افزود: از سوی دانشگاه علمی کاربردی استان، طرحی برای کسب و کارهای نوآورانه در خانه برای بانوان ارائه شده است.
وی ادامه داد: از این طرح به دلیل اینکه در خانه اجرا می شود و بانوان می توانند در محیط خانه و در کنار خانواده، مشغول به کار شوند استقبال کردیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: طرح 'باران' در مناطقی که درگیر سیل اخیر بودند اجرا می شود.
9927/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بانوان و خانواده مازندران اشتغالزايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی
  • فعال شدن رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند