Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از احتمال آبگرفتگی و اصابت صاعقه در ۱۱ استان طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است؛ 

از  ساعات بعدازظهر و اوایل شب،  رگبار باران همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی، احتمال اصابت صاعقه  و احتمال سیلابی شدن ناگهانی مسیلها و نیزآب گرفتگی معابر  در استانهای زیر پیش بینی می شود:

یکشنبه ۹۸/۰۲/۲۹: نیمه جنوبی آذربایجان غربی، شمال استان زنجان، جنوب استان اصفهان، نیمه شمالی استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، استان کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه ۹۸/۰۲/۳۰: شمال آذربایجان شرقی، شمال استان  زنجان، استان اردبیل، جنوب استان اصفهان، شمال استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، استان کرمان، سیستان و بلوچستان.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبگرفتگی آبگرفتگی معابر صاعقه هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب ۱۱ استان به زیر صفر می‌رود

سردسیرات در استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و شمال فارس طی امشب دمای زیر صفر خواهند داشت.

به گزارش مشرق، استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و شمال فارس طی امشب دمای زیر صفر خواهند داشت.

سردسیرات در استان‌های آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و شمال فارس طی امشب دمای زیر صفر خواهند داشت.

شدت یخبندان در بسیاری از نقاط خفیف خواهد بود و غالباً بین ۰ تا ۲- درجه سانتیگراد خواهد بود؛ ارتفاعات زاگرس و البرز، اما با یخبندان شدید همراه خواهند بود.

دیگر خبرها

  • امشب و فردا؛ این استان‌ها سرد و بارانی هستند
  • رگبار پراکنده باران درنیمه شمالی سیستان وبلوچستان
  • احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی با افت دما در شمال فارس
  • باران ،طوفان وسرما در کرمان
  • آزادراه شیراز - اصفهان؛ حلقه ای از زنجیره کریدور شمال - جنوب
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز
  • امشب ۱۱ استان به زیر صفر می‌رود