Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@21:57:21 GMT

سریال «ستایش ۳» چه زمانی پخش می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۳۹۴

سال گذشته تصویربرداری سریال «ستایش ۳» در بندرعباس به پایان رسید. در این مدت  تدوین و صداگذاری آن به صورت همزمان انجام می‌شود. طبق برخی اخبار منتشر شده، احتمال پخش این سریال در تابستان وجود دارد اما با این حال باید منتظر اخبار موثق تر در این باره بود.

گفتنی است تصویربرداری «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی، نویسندگی سعید مطلبی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب از دهم فروردین سال گذشته در تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است.

فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد.

«ستایش» مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده ارزش و اهمیت قائل است. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از:

تهیه کننده: آرمان زرین کوب، کارگردان: سعید سلطانی، نویسنده: سعید مطلبی، مدیر تولید: حامد خاکدامن، مدیر تصویر برداری: عبدالله عبدی نسب، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان ورنامخواستی، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، صدابردار: عبدالرضا حیدری، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، منشی صحنه: داریوش اسقایی، عکاس: نادر پیرزاده.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داودنژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی و علی میلانی بازیگران این سریال هستند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نرگس محمدی ستایش 3 سریال پرطرفدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید مشکی با تأکید بر این مطلب افزود: مردم ایران روی مواضع خود محکم و پابرجا هستند و مردم پاکستان این استقامت‌ها و شجاعت‌ها را گرامی می‌دارند و بزرگ می‌دانند. به این خاطر است ملت ایران در چشم ملت پاکستان و مردم این کشور، ملتی بزرگ و قابل تقدیر و ستایش است.

عملیات وعده صادق این علاقه را بیشتر هم کرد
وی درباره خوشحالی مردم از انتقام سخت یا همان وعده صادق نیز افزود: نماد و نمود این بزرگی و عظمت در روزهای اخیر همان دفاع شجاعانه و پاسخ مقتدرانه عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بود. اگر مردم پاکستان به ایران اسلامی و مردم ایران و رهبران ایران تا قبل از این پاسخ دندان‌شکن، علاقه‌مند بودند این علاقه‌مندی ظرفِ چند روز گذشته‌ای که از این پاسخ می‌گذرد دهها برابر بیشتر شد و در ملاقات‌های مردمی که ما با مردم پاکستان و حتی با برخی از دولتمردان پاکستان داریم اولین نکته‌ای را که یادآوری می‌کنند همین است که آنچه آرزوی دیرینه جهان اسلام بود امروز توسط جمهوری اسلامی ایران محقق شد. با این نگاه مردم پاکستان و دولتمردان پاکستان میزبان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بودند.

چرا محدودیت استقبال پیش آمد؟
مشکی درباره دلیل محدودیت استقبال و اجازه ندادن به برخی از تجمعات خیابانی برای استقبال از رئیس‌جمهور ایران، تأکید کرد: طبیعی است در چنین فضایی با آن علاقه‌مندی که به زمینه‌هایش اشاره کردم چقدر می‌تواند استقبال از طرف مردم پاکستان، استقبال پرشور و هیجان‌انگیزی باشد. به‌رغم اینکه شرایط امنیتی در پاکستان شرایط به هر حال ویژه‌ای است و دولت عزیز پاکستان برای حفظ امنیت سفر رئیس جمهور کشور ایران و هیئت همراه مجبور بود تدابیری را اتخاذ کنند و نمی‌توانستند تجمعات خیابانی را اجازه بدهند اما ما شاهد بودیم در مسیر کاروان ریاست محترم جمهور در شهرهای لاهور و کراچی به ویژه کاروان‌های استقبال مردمی شکل گرفت و برخی از تصاویری که امکان انتشار آنها بود شاهد این مسئله است.

تصاویر شگفت‌انگیزی که هم در اخبار سراسری ایران و رسانه‌های جمعی ایران منتشر شد
وی ادامه داد: در شهر اسلام‌آباد که مقصد اول سفر رئیس‌جمهور ایران بود ما شاهد تلاش مردم برای استقبال عمومی بودیم که اشاره کردم به دلیل شرایط ویژه، این امکان فراهم نشد اما در نشست‌های نخبگانی و نشست‌هایی که با شخصیت‌های تراز اول اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ادبی در محل اقامت ریاست محترم جمهور برگزار شد این علاقه، این عشق و ارادت به نمایش گذاشته شد که تصاویر آن در اخبار سراسری جمهوری اسلامی ایران و اخبار رسانه‌های جمعی کشور پاکستان منتشر شد. البته آن چیزی که به نمایش گذاشته شد قطره‌ای از دریایی بود که مردم پاکستان تلاش داشتند به نمایش بگذارند. اما به دلیل شرایط خاص امکان ظهور و بروز آن خیلی فراهم نشد.

استقبال از رئیس‌جمهور در کراچی و لاهور
رایزن فرهنگی پاکستان به شور مردم در لاهور و کراچی اشاره کرد و افزود: در شهرهای لاهور و کراچی این فضا قدری فراهم‌تر شد اما آنچه در واقعیت میدان بود شاید رسانه‌ها نتوانند به تصویر بکشند. بازتاب‌هایی که ما الان در حال رصد آنها هستیم در رسانه‌های مکتوب و مجازی و رسانه‌های دیداری و نوشتاری همه مملوء از شور، سپاس و تقدیر از انجام شدن سفر و مواضع بسیار خوب رئیس جمهور ایران در این سفر هستیم و همچنان موج خوشحالی همچنان که قبل از این سفر شروع شده بود همچنان بعد از گذشت یک روز از پایان سفر ادامه دارد و پیش‌بینی این است در روزهای آینده این موج ادامه داشته باشد و حتماً این سفر یک نقطه عطفی برای گسترش روابط همه جانبه ایران و پاکستان خواهد بود.

این سفر افق‌های بلندتری را پیش‌روی دو کشور گذاشت
مشکی تأکید کرد در پاکستان شاهد بودیم که برخی کشورهای منطقه و برخی قدرت‌های فرامنطقه‌ای خیلی تلاش داشتند برای این سفر محدودیت‌های فراوانی ایجاد کنند حتی اگر بتوانند اصل سفر را تحت‌الشعاع قرار دهند اما با لطف خدای متعال سفر به خوبی انجام شد و هم دستاوردهایی که این سفر داشت چه دستاوردهای اجتماعی و چه دستاوردهای سیاسی و منطقه‌ای در همین مدت کوتاه بازتاب خودش را داشت و حتماً در ادامه و آینده پس از این سفر، شاهد بازتاب‌های بیشتر و گشوده شدن افق‌های بلندتری در روابط دو کشور خواهیم بود.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا