Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری و سید مجید حسینی از پیروزی دشوار برابر بشیکتاش و نقش هواداران در این راه صحبت کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ترابزون haber61‌، ترابزون اسپور شنبه شب در هفته سی و سوم سوپر لیگ ترکیه ۲ بر یک بشیکتاش را شکست داد. مجید حسینی در ترکیب اصلی ترابزون حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. وحید امیری دیگر بازیکن ایرانی این تیم در دقیقه ۸۷ وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون بعد از این دیدار گفت: بازی بسیار سخت و حساسی را با بشیکتاش داشتیم و خوشحالم که توانستیم برنده این دیدار شویم. از تمام تماشاگران تیممان که در این بازی در ماه رمضان ما را تنها نگذاشتند، حمایت می‌کنم. در این بازی تمام گفته‌های سرمربی تیممان را در زمین پیاده کردیم و توانستیم به ۳ امتیاز برسیم.

همچنین وحید امیری دیگر بازیکن ایرانی ترابزون بعد از بازی گفت: بشیکتاش حریف قدرتمندی است ولی ما به خوبی خودمان را برای این دیدار آماده کرده بودیم. امسال هیچکس از ما انتظار نداشت تا این اندازه خوب باشیم ولی توانستیم با برتری در این دیدار خودمان را به تیم‌های بالانشین نزدیک تر کنیم و باید آماده شویم که در هفته پایانی نیز به برتری دست یابیم.

وحید امیری با دریافت کارت زرد در این دیدار بازی تیمش در هفته پایانی لیگ ترکیه برابر ریزه اسپور را نیز از دست داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سید مجید حسینی وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم