Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در بخش گله‌دار شهرستان مهر استان فارس جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل بخش با حضور ائمه جمعه، مدیران ادارات، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا‌های تابعه بخش در محل بخشداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه رستمی، بخشدار گله‌دار ضمن بیان شخصیت امام راحل، به اندیشه‌های ایشان و نقشی که در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، اشاره و از مردم و مسئولین درخواست کرد تا در هر چه باشکوه‌تر برگزاری مراسمات ارتحال حضرت امام در شهر گله‌دار و روستای تابعه بخش همکاری و حضور حداکثری داشته باشند.

سپس شیخ مصطفی نوری، امام جمعه اهل سنت شهر گله‌دار و حجت‌الاسلام حسین قاسمیان، امام جمعه موقت گله‌دار مطالبی را پیرامون حضرت امام خمینی(ره) بیان کرده و خواستار حضور اقشار مختلف مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام شدند.

در ادامه هر یک از مدعوین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ارتحال حضرت امام در شهر گله‌دار و روستاهای تابعه بخش بیان و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کردند.

در این جلسه همچنین در خصوص گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، قیام خونین ۱۵خرداد و برگزاری نماز عید فطر در شهر گله‌دار و روستاهای تابعه بخش نیز تصمیم‌گیری شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جلسه هماهنگی امام خمینی ره بخش گله دار استان فارس ائمه جمعه شورای اسلامی بخشداری ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با هدف بررسی، برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای انجام پروازهای حج تمتع استان آذربایجان غربی، اولین جلسه هماهنگی این عملیات با حضور روسا و مسئولین واحدهای شعبه ارومیه برگزار شد.

حامد هیدجی رییس  هما  در   آذربایجان غربی در این جلسه گفت: برای ارائه خدمات شایسته در حج سال جاری، لازم است مشکلات و موانع حج ۱۴۰۲ بررسی و رفع آنها در اولویت قرار گیرد.

وی درباره آمادگی شعبه ارومیه برای عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: برای انجام این عملیات، جلسات هماهنگی با عوامل و سایر دست اندرکاران مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد