Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@08:25:28 GMT

آزمون 2 بازی باقیمانده فصل را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۴۹۵

آزمون 2 بازی باقیمانده فصل را از دست داد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ ادامه فصل جاری رقابت‌های باشگاهی روسیه را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های روسی گزارش کردندگلزن ملی‌پوش زنیتی‌ها با مشکل مصدومیت مواجه شده است.

سایتK1 نوشت:گلزن ایرانی زنیت در فصل جاری دیگر بازی نخواهد کرد.چرا که با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت ادامه داد:آزمون به خاطر مصدومیت استخوان پا به ایران سفر کرده است. پس در بازی بعد مقابل روستوف به احتمال فراوان بازی نخواهد کرد.

سایت مذکور افزود:حالا هم مشخص شد که مهاجمی ایرانی حتی در بازی با تیم جنیسی غایب خواهد بود.البته او برای این منظور از سرگئی سماک،ل سرمربی تیم اجازه گرفته است.سایت اسپورت‌باکس هم موضوع مصدومیت آزمون را تایید کرد.

این رسانه عنوان کرد:اکنون گزارش می‌شود که مهاجم ایرانی به خاطر مصدومیت استخوان در دو بازی باقیمانده فصل قادر نیست تیمش را همراهی کند.

طبق نوشته اسپورت‌باکس، زنیتی‌ها در تاریخ 19 مه (امروز ) مقابل روستوف باید به میدان روند.همچنین در تاریخ 26 مه(5 خرداد) با تیم جنیسی مصاف باید دهند.

این در حالیست که پیش تر قهرمانی یاران آزمون در لیگ روسیه قطعی شده است. وی در فصل جاری که از نیمه‌های راه با ترک روبین کازان به عضویت زنیتی‌ها درآمد، برای تیم شهر سن‌پترزبورگ 15 بازی کرد که 11 گل زد و 2 پاس گل داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت مهاجم ایرانی زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند و پس از تغییر سرمربی و حضور بوراک ایلماز روند خوبی را طی کرده بود، در 6 مسابقه اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و چهار شکست داشته که غیبت بازیکنان ایرانی در این نتایج بی‌تاثیر نبوده است.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی انجام داده، در چهار ماه گذشته به دلیل همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و مصدومیت نتوانسته به میدان برود که این روند همچنان ادامه دارد.

حسینی آخرین بازی خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و پس از آن در تمام رقابت‌های تیم ملی و کایسری اسپور که غیبتش در روند ضعیف باشگاهی او مؤثر بوده است.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور نیز که فصل بهتری نسبت به همیشه سپری کرده، در دو هفته گذشته مقابل ترابزون اسپور و آدانا دمیراسپور که یک تساوی و یک شکست داشتند، حضور نداشته و مصدومیت از ناحیه فتق دیسک کمر موجب شده تا دور از لیست قرار بگیرد.

تیم کایسری اسپور در حال حاضر 37 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که فاصله چهار امتیازی با منطقه سقوط دارد، ولی می‌تواند با بازگشت بازیکنان ایرانی خود به شرایط خوبی برگردد و از پایین جدول فاصله بگیرد.

دیگر خبرها

  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟