Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@19:24:17 GMT

سردار نقدی: سپاه الگوی جهان اسلام است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۵۲۵

سردار نقدی: سپاه الگوی جهان اسلام است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه معاونین جدید سپاه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که یک بار دیگر مورد لطف و عنایت و اعتماد فرمانده معظم کل قوا قرار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز توفیقی بالاتر از خدمت در سپاه نیست چرا که این نهاد بالاتر این افتخارات را در دل خود جای داده است.

دلیل انتصاب سردار فدوی به جانشینی فرمانده کل سپاه چه بود؟آیین معارفه فرماندهان جدید سپاه برگزار شد

وی با بیان اینکه ستاد سپاه در این شرایط حساس مسئولیت‌های سختی را بر دوش دارد افزود: تحول و پیشرفت به جز با مشارکت همه حاصل نمی‌شود و آحاد سپاه باید در این تحول سهیم باشند و با انگیزه معنوی خود حرکت کنند. ما نباید به این دلخوش باشیم که در واحد خودمان تلاش شبانه‌روزی داریم، این یک رکن کار است، رکن دیگر هماهنگی و هم افزایی است حرکت‌های جزیره‌ای و جدا از هم ما را به اهدافمان نمی‌رساند.

سردار نقدی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیج متعلق به همه کشور از جمله سپاه است خاطر نشان کرد: هیچ کس نباید از توسعه بسیج نگران باشد. سپاه پدر بسیج است و بسیج نیز فرزند رشید سپاه است و باید میدان را برای کمک کردن بسیج به کل کشور فراهم کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: یکی از دغدغه ها و انتظارات رهبری در گام دوم انقلاب تحقق دولت اسلامی است و مهمترین کاری که سپاه برای تحقق دولت اسلامی می تواند انجام دهد این است که یک سازمان الگو و معیار برای کشور درست کند تا بتوانیم به دیگران آدرس بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: امروز سپاه توانسته در جهان اسلام الگویی موفق باشد و کشورهای دیگر امروز دوست دارند سازمانی مانند سپاه را در کشورشان داشته باشند.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی سپاه پاسداران اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست