Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:46:28 GMT

انصراف علیرضا حیدری از انتخابات فدراسیون کشتی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۵۴۱

انصراف علیرضا حیدری از انتخابات فدراسیون کشتی

حیدری از حضور در انتخابات فدراسیون کشتی کنار کشید.

به گزارش مشرق، علیرضا حیدری قهرمان سابق جهان که از نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی بود از حضور در انتخابات این رشته ورزشی انصراف داد. او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری انتخابات کشتی و وزنه برداری

او در اینستاگرام نوشت: «.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا با باور مردم بازی میکنین. چرا پهلوانی را زیر پای منافعتان ذبح میکنین. چرا فکر نمی‌کنید ایندگان در موردتان قضاوت می‌کنند؟ چرا بر خلاف روح ورزش حرکت میکنین؟ چرا شعارهایتان با اخلاق مغایرت دارد و فرسنگ‌ها فاصله؟ چرا فکر میکنین هدف وسیله را توجیح خواهد کرد؟ چرا به قهرمانان مان که پهلوانی را در دستور کار دارند، با این کارتان سرمشق غلط می‌دهید؟ بنده خواستم بیایم و در خدمت ورزش کشتی که بر اصول پهلوانی استوار است باشم، اما دریغ که با دیدن هنرنمایی اشخاصی که ورزش را عرصه و جولانگاه فکر نا پاکشان کرده اند، حضورم را در این عرصه جز کمک به این مهندسی پلید ندیدم. وظیفه خود دیدم که در این بازی که تیشه بر ریشه کشتی خواهد زد شرکت نکنم تا وجدانم راحت باشد که می دانم ایندگان بر من قضاوت خواهند کرد که شریک این بازی مسخره باشم. فقط قصد خدمت داشتم که پا به این عرصه نهادم اما امروز این بازی غلط راعرصه خدمت تشخیص نمی‌دهم. به همین دلیل از حضور در انتخابات فرمایشی کناره گیری می‌نمایم و این انتخابات را اخلاقاً تحریم مینمیایم. انشااله روزی فرا برسد که بتوانم دینم را به کشتی مملکتم ادا نمایم. یا علی.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخابات انصراف علیرضا حیدری فدراسیون کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی مجموعه‌هایی از جریمه‌ها و تاوان‌ها را برای کشتی گیران دوپینگی، کشتی گیرانی که خسارتی به خانه کشتی وارد کنند و... مطرح کرد. توضیحات جالب دبیر درباره این اقدامش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک