Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:31:57 GMT

حل نشدن مشکل اسناد شهرک سایپا گلپایگان بعد از ۱۵ سال

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۵۵۷

حل نشدن مشکل اسناد شهرک سایپا گلپایگان بعد از ۱۵ سال

فرماندار گلپایگان گفت: اگر در سایپا پلوس که به نوعی وابسته به دولت است ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود می‌تواند از خروج ۱۵۰ میلیارد تومان ارز به صورت سالانه از کشور جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسین یار محمدیان در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: حل نشدن مشکل اسناد شهرک سایپا بعد از گذشت ۱۵ سال و مسئله مطالبات مالی قطعه سازان گلپایگان از مشکلات شهرک سایپا و قطعه سازان گلپایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در سایپا پلوس که به نوعی وابسته به دولت است ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود می‌تواند از خروج ۱۵۰ میلیارد تومان ارز به صورت سالانه از کشور جلوگیری کند.


وی ادامه داد: شرکت اِستِویا با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در این شهر کار خود را آغاز و محصولات خود را نیز به مدت ۵ سال پیش فروش کرده است و احتمالاً در تیرماه شاهد افتتاح این شرکت خواهیم بود.

فرماندار گلپایگان گفت: عدم تخصیص آب به بخش صنعت، افزایش نرخ آب صنعتی به میزان ۱۰ برابر و نبود زمین صنعتی برای تحویل به سرمایه‌گذار از مشکلات موجود در شهرک صنعتی گلپایگان است، همچنین در کارخانه بازیافت شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار حدود ۵ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است اما برای اتمام آن نیازمند ۷ میلیارد تومان دیگر اعتبار است که معاون عمرانی وزیر کشور قول دادند در این جهت کمک کنند، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

استاندار اصفهان نیز گفت: به دلیل اینکه در تالاب شور گلپایگان آبی وجود ندارد بهترین شرایط برای راه‌اندازی پنل خورشیدی را دارا است.


به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در گلپایگان، عباس رضایی عصر روز گذشته (شنبه) در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذار به بخش‌های مختلف ورود پیدا کند به این معنا نیست که ضوابط را در نظر نگیریم، جان و سلامت انسان‌ها اولویت دارد.

وی ادامه داد: شرایط سخت اقتصادی کنونی گذرا است و مسائل حل خواهد شد.


وی ادامه داد: دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می‌فشاریم و برای تولید و اشتغال‌زایی هرگونه کاری که از دستمان بر بیاید باید انجام دهیم. کسی که کمک کند یک نفر بیکار شود یک خائن است. کسانی که برای راه‌اندازی کار و تولید وارد عرصه می‌شوند نیازمند حمایت جدی هستند و هر مدیری که می‌تواند یاری دهد پا پیش بگذارد.

استاندار اصفهان گفت: اگر می‌خواهیم در این شرایط سخت اقتصادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه محکم بایستیم راهی جز کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال وجود ندارد. شرایط سختی برای تولید، نظام و دولت وجود دارد و انتظار است که ما دولتی‌ها هر آنچه از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم.

رضایی افزود: وحدت و هماهنگی خوبی بین مدیران در سطح استان وجود دارد، پس دست به دست هم دهیم تا آنچه که در توان داریم را انجام دهیم. در جهت رفع موانع تولید دست به دست هم دهیم و بدانیم که اگر کارها برای رضای خدا انجام شود اگر به مو هم برسد پاره نخواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ استاندار اصفهان در سفر خود به گلپایگان از برخی از پروژه‌های این شهرستان از جمله سد کوچری، دو شرکت صنعتی و کارخانه پگاه بازدید کرد.


 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس حقوقی جهاد کشاورزی گلپایگان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.


حسین خوشنویسان افزود: جهاد کشاورزی گلپایگان در ایام نوروز امسال ۳۳ مورد اخطاریه برای افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بودند صادرکرده است.
حسن جوکاری؛ رئیس امورمنابع آب گلپایگان هم دراین جلسه گفت: در سال گذشته ۶ هزار متر زمین در منطقه عباس آباد و ۲۰ هزار متر هم در دیگر نقاط شهرستان گلپایگان آزاد سازی شده است.


روح الله حججی؛ نماینده دادستان گلپایگان نیز خواستار افزایش گشت‌های بازرسی و تخریب شد و گفت: باید قبل از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی از این تخلف جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان